Dag mama’s
Mijn kindje is 8 maanden en krijgt borstvoeding.
Na 4 maanden kreeg ik echter al terug mijn menstruatie en dit telkens op ongeveer 27 dagen. Al heel mijn leven heb ik nooit een langere cyclus gehad dan 29 dagen ( buiten de twee zwangerschappen uiteraard)
Ik neem geen pil maar we gebruiken wel condooms.
Intussen had ik ten laatste woensdag moeten menstrueren (dag 28) en vandaag is er nog steeds niets,
Ik begin me serieus zorgen te maken.
Heeft iemand dit ook al eens gehad ?
Ik ben een zwangerschapstest gaan kopen maar die kan je pas in de ochtend gebruiken staat erop.
Hoi Cavalli, ja hier ook, ik geef al 8 maanden bv en na 4,5 kreeg ik weer mijn menstruatie en ik heb altijd 26 dagen, nou de eerste 3 menstruaties ook precies 26 dagen en afgelopen menstruatie ineens 31 dagen. Dacht ook echt dat ik zwanger was. Maar het kwam weer. Ik begreep dat dat kan en ook normaal is, maar goed herkenbaar iig
Hoi Cavalli, ja hier ook, ik geef al 8 maanden bv en na 4,5 kreeg ik weer m ...
Dat stelt me toch al een beetje gerust. Morgen doe ik wel zeker ook een test maar ik zou echt geen derde kindje willen want ik heb nu al mijn handen vol 🙈
No worries, ik heb ook al 20 jaar een cyclus van 28 dagen. En zit nu op dag 41, niet zwanger. Geef ook al 8.5 borstvoeding.
Je lijf is aan het ontzwangeren kan wel even duren