7 Reacties

2 maanden geleden

Je bedoeld een vloerbed? Wij hebben hier een matras op een lattenbodem liggen. Dan kunnen we er zelf ook naast liggen (1 persoons matras). Als dat over tijdje niet meer nodig is dan gaan we over op een peuter bed met matras op de vloer eronder voor als hij eruit valt

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Je bedoeld een vloerbed? Wij hebben hier een matras op een lattenbodem ligg ...
Bedoel vooral dat 1 kant van het ledikant bijv open is.

2 maanden geleden

Ik zou een open ledikantje nu nog wel tricky vinden omdat het nog wel een stukje van het matras tot de vloer is. Hier gaan we binnenkort ook over op een vloerbedje. Hebben we met de oudste ook met 10 maanden gedaan, mede omdat ik toen zwanger was en het ook niet zag zitten om haar steeds in en uit het ledikant te moeten tillen.

2 maanden geleden

Reactie op Melanie7619

Hmm ja dat zou ik ook nog wel echt te hoog vinden. Als ze er dan uitvallen. Die van ons is echt wel minstens 5x van z’n vloerbed gerold

2 maanden geleden

Reactie op Melanie7619

Uiteraard met een plankje der voor zodat ze der niet uit rolt maar zelf eruit kan klimmen bedoel ik

2 maanden geleden

Reactie op Melanie7619

Uiteraard met een plankje der voor zodat ze der niet uit rolt maar zelf eru ...
Ik zou het zelf echt niet veilig vinden. Onze kleine zou binnen no time over het hekje proberen te klimmen en dan zou ze met het hoofd naar voren naar beneden vallen, juist omdat ze dan over het hekje heen moet. Sommige kindjes blijven heel braaf rustig in hun bedje, andere kindjes willen alleen maar klimmen en klauteren. Ik zou het zelf iig niet aandurven op deze leeftijd.

2 maanden geleden

Ik heb zelf gekeken naar een bedje dat je dan aan de zijkant open kunt klappen (dus zoals ze op de opvang meestal hebben), ik ben ook niet zo groot en heb wat rug-issues, dus dat lijkt me wel handig. Nog niet aangeschaft, maar zoiets voelt wat veiliger dan open en toch makkelijk om je baby eruit te tillen, dus daar denken wij over na om aam te schaffen.