14 Reacties
2 maanden geleden
Je hoeft hier dus echt geen sorry voor te zeggen en al helemaal niet beleefd te blijven tegen dat soort mensen.
Ik had er echt wel wat van gezegd. Zoiets als ‘Hij zwaait alleen naar leuke mensen :)’ of ‘Hij mag je blijkbaar niet.’ En daarnaast had ik erbij vermeld dat ze haar opmerkingen voor haarzelf mag houden.
Waar halen dat soort mensen het recht vandaan om zoiets te zeggen?! Ik kan hier dus ook niet tegen bah!!
Ieder kind ontwikkelt op zijn eigen manier. Of hij nou met zes maanden (bij wijze van) zwaait/praat of met 15 maanden. Dat gaat niemand wat aan.
2 maanden geleden
Pffff inderdaad… goeie tip voor de volgende keer. Vind het ook altijd zo absurd dat mensen zomaar baby’s aanraken 🤮 “achhhh hij is zo schattig” heb zo vaak handen weg geduwd. Echt abnormaal gewoon. Ik zou never nooit zoiets bij een andere baby doen. Doe je toch niet?! Heel bijzonder allemaal soms 🫣
2 maanden geleden
Dit herken ik zo erg! Ons zoontje was toen hij 5 maanden was gestopt met ademen en heeft hier zeker 3 maanden van moeten herstellen. Hierdoor minimaal 3 maanden stil gestaan. Hij is vaak ziek (luchtweginfecties) en staat dan ook vaak stil. 1 van de oorzaken dat hij zo achterloopt op een “standaard” kindje.
Ook zo vaak de opmerkingen: “waarom doet hij …. niet” of “hmm hij had toch wel al …. Of … moeten doen”
Verder is er ook twijfels over het zicht van ons zoontje en dat weet iedereen in de familie, maar toch telkens opmerkingen krijgen als “hij kijkt me niet aan” “waarom volgt hij me niet” etc etc
Zo vermoeiend en frustrerend. Kan dus ook goed begrijpen dat je uit je plaat wil schieten 😅
2 maanden geleden
Nou onze dochter kan wel zwaaien maar dat gaat ze echt niet naar vreemden ( ook niet naar mensen die ze af en toe ziet) en een lachje kan er ook niet af haha. En niet kunnen praten kom op zeg wat wil ze dan horen ?! Dan onbekende mevrouw.
Bovendien gaat aanraken mij helemaal te ver. Gelukkig doen ze dat bij haar niet maar ik zou of boos worden en zeggen doe maar niet of gewoon terug aanraken dus als ze even aan het wangetje zitten ook lekker aan haar wang zitten dan beseffen ze pas hoe raar het is.
2 maanden geleden
Reactie op roni12
Dit herken ik zo erg! Ons zoontje was toen hij 5 maanden was gestopt met ad ...
Pffff zo frusterend maar ook zo gemeen! Mensen hebben geen idee wat ze kunnen aanrichten met zo een opmerking bah! Hoe is het nu met je zoontje? Gaat nu beter? ❤️
2 maanden geleden
Reactie op Vlm
Nou onze dochter kan wel zwaaien maar dat gaat ze echt niet naar vreemden ( ...
Jaaa ik moet zo vaak boos worden en vind het zo vies ook. Ik snap dat dus echtttttttt niet😅
2 maanden geleden
Reactie op 89Emmy89
Ohh heel herkenbaar..! Ik kreeg laatst heel verontwaardigd te horen “Nou ze ...
Inderdaad! 😂😂
2 maanden geleden
Reactie op roni12
Hij heeft nog veel onderzoeken gepland staan dus voor ons nog afwachten. Hi ...
Aaaah… heel veel sterkte❤️ ik duim voor jullie!
2 maanden geleden
Wij hebben een tweeling en heel vaak zeggen mensen dan van
Ooh dat is zeker de lolbroek en dat de serieuze?
En dan zeg ik
Nee, de serieuze is slim, die lacht alleen naar mensen die oke zijn en de lolbroek vindt het grappig dat jij dus blijkbaar niet oke bent. Of iets in die richting dan.
Mensen denken soms dat ze alles mogen zeggen. Mag ook wel maar dan kan je ook opmerkingen terug verwachten 😉
2 maanden geleden
Reactie op Bommetje91
Wij hebben een tweeling en heel vaak zeggen mensen dan van
Ooh dat is zeker ...
Wauuuwww!! Echt schandalig dat mensen dat zeggen😶
2 maanden geleden
Sorry hoor maar een kind van 11 maanden praat over het algemeen jiet behalve een beetje brabbelen. En zwaaien kan maar ook echt meer dan de helft van de babys van die leeftijd doen dat nog niet.