17 Reacties

2 jaar geleden

Aangezien mijn partner allergisch is aan alles met synthetische parfums, gebruik ik al even de wasproducten van Le Chat. Hierdoor was de keuze om voor Le Chat Baby te kiezen dus geen moeilijke ;) Is niet alleen goed voor de huid, ruikt ook nog eens lekker vind ik.

2 jaar geleden

Ik lees ook veel over Persil Sensitive. Maar ik weet niet hoe de geur daar van is.

2 jaar geleden

Ik heb persil sensitive, prima geurtje niet te overheersend. Heb ook silan wasverzachter speciaal voor baby's ook die je later nog kan gebruiken.

2 jaar geleden

Ik heb voor de baby persil sensitive. Zit een subtiele geur aan.

2 jaar geleden

Ik heb van de Lidl Formid en dan de hypoallergenic versie (zit in een zak) voor witte en gekleurde was. Die ruikt best lekker 😋

2 jaar geleden

Ik gebruik neutral. Of ah puur wasmiddel. Zit beiden geen parfum in en is niet eens heel duur! Ik heb zelf eczeem/psoriasis, dus voor een gevoelige huid weet ik dat dit werkt. Jammere is dat je niet zoon lekker wasmiddel geurtje ruikt maarja dat is het nadeel van geen parfum vaak.

2 jaar geleden

Reactie op tango

Ik heb van de Lidl Formid en dan de hypoallergenic versie (zit in een zak) ...
Formil bedoel ik. Het is hypo allergeen maar dan snap ik het lekkere geurtje niet. Er zal toch iets in zitten wat misschien niet klopt. M’n zoontje heeft trouwens nooit ergens last van gehad.

2 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon sensitive/ph neutrale/hypoallergeen wasmiddel en verzachter. Bijna elk merk heeft een 'sensitive' variant.

2 jaar geleden

Wij gebruiken zelf laundry sheets van Second Nature, vind ik lekker ruiken ook, heel subtiel. Op de website staat dat het hypoallergeen is, dus de baby wasjes gaan mee met de gewone was. https://tinyurl.com/5n7fmvdc

2 jaar geleden

Zelf best gevoelig voor div wasmiddelen maar altijd color reus gebruikt voor ons allemaal en ging altijd prima, dus gebruik het nu ook weer voor dr baby kleertjes
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik ga deze gebruiken! Heb overigens alles van deze lijn besteld. Ook de babyolie en luierzalf. Alles is 100% natuurlijk zonder chemische toevoegingen

2 jaar geleden

Reactie op Junice

Ik ga deze gebruiken! Heb overigens alles van deze lijn besteld. Ook de bab ...
Deze heb ik ook! Ik vind m fijn

2 jaar geleden

Ik was de babyspulletjes met mijn gewone wasmiddel, was voor mijn andere kinderen nooit een probleem. Stel dat de baby toch huidklachten krijgt heb ik zo wat anders gehaald, maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit

2 jaar geleden

Ik gebruik ook die van Hemnature, heel blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op Junice

Ik ga deze gebruiken! Heb overigens alles van deze lijn besteld. Ook de bab ...
Ja wij wassen hier ook al een hele tijd mee, super fijn wasmiddel, gebruiken ook hun andere producten. Vind troepvrij heel belangrijk voor de kids 🫶🏻

2 jaar geleden

Kun je er geen drupje etherische olie bij doen? Ik doe zelf altijd twee druppels lavendel bij de was, want ik was met biologisch wasmiddel zonder parfum