17 Reacties
5 maanden geleden
Ons zoontje vindt zelf dingen zoals een tafel, dressoir, de box of z’n bed. En anders gebruikt hij mij of de bank😂
5 maanden geleden
Reactie op evelien1997
Ons zoontje vindt zelf dingen zoals een tafel, dressoir, de box of z’n bed. ...
Aan tafel gaat gewoon?
5 maanden geleden
Salontafel, bank, kinderstoel. Eigenlijk alles wat ze tegenkomt. In de box vind ze het ook fantastisch om zich aan de rand op te trekken.
5 maanden geleden
Reactie op Roomsoes68
Aan tafel gaat gewoon?
Ja we blijven er wel altijd bij, omdat z’n evenwicht nog niet altijd top is. Maar hij trekt zich aan alles op.
5 maanden geleden
Ik heb een activiteiten tafel gekocht voor mijn dochter waar ze lekker aan kan staan spelen vind ze ook super leuk
5 maanden geleden
Volgens mij bestaan er ook speciale baby klimrekken voor, even googlen!
5 maanden geleden
Je kunt ook zelf op de grond gaan zitten, dan pakt ze jou vast. Ik doe dit ook, zit ik met gestrekte benen vooruit of in klaarmakerszit.
Maar mijn dochter trekt zich inmiddels ook op aan de bank, tafel, box, loopkar enz. Komt vanzelf hoor als ze het trucje door gaan hebben.
5 maanden geleden
Reactie op cccctje
Ons kleintje is sinds vandaag gaan staan of ja zich aan het bed omhoog getr ...
Gefeliciteerd! Je bent vast heel trots 😊
5 maanden geleden
Reactie op cccctje
Dankjewel! Jazeker weten moederhart smelt❤️😍en bij jou?
Elke keer weer, ik herinner me niet meer goed wanneer de eerste keer was. Ik weet wel dat n vriend van ons over de vloer was en tien zei ze ook mama en die was super verbaasd en dat vond ik erg leuk.
Her staan deed ze gisteren voor het eerst op de opvang, vandaar dat ik bang ben dat er niks in haar omgeving is om aan op te trekken.
Haar voetjes raken tussen de spijlen van haar box en dan raakt ze klem, de kleine tafel en bank zijn waar de honden zijn en ik laat haar daar niet los spelen. Dat vind ik eng. De eetkamer is haar speelhoek maar wanneer ze de stoel probeert stoot ze haar hoofd tegen de zitting en de eettafel heeft hele brede poten dys gaat ook niet.
Ik baal best wel van dat ik het moment heb gemist.
5 maanden geleden
Reactie op Baby2023_
Wij zijn ook levende klimrekken geworden 😅. Verder hebben we een poef in d ...
Oh mag ik vragen welke je hebt?