39 Reacties

één maand geleden

Ma: oma Di opvang Wo ik thuis Do opvang Vr man thuis

één maand geleden

Maandag en vrijdag opvang. Op dins-, woens-, en donderdag ben ik thuis, weekend mijn man.

één maand geleden

Ma opvang Di thuis Woe opa oma Do opvang Vrij opvang

één maand geleden

Ma: ochtend opvang middag bij oma (mijn ma werkt zelf op de opvang waar zoontje zit) Di: hele dag opvang. Rest van de week thuis bij man of mij. Werk zelf die maandag en dinsdag overdag en dan nog ergens een late dienst als mam thuis is.

één maand geleden

Maandag: opvang Dinsdag: opvang Woensdag: opvang Donderdag: ikzelf Vrijdag: mijn vriend

één maand geleden

Alleenstaande moeder: Ma: KDV Di: KDV Woe: Opa en oma Do: Ik Vrij: Ik

één maand geleden

1e jaar allebei 1 dag betaald verlof: Ma: oma's om de week Di+wo: opvang Do: papadag Vr: mamadag Sinds 1 november allebei 0.5dag onbetaald verlof: Ma: oma's om de week Di+wo+do: opvang Vr: papa/mamadag om de week

één maand geleden

Ma: opvang Di: opvang Wo: mama Do: mama Vrij: papa

één maand geleden

Maandag:opvang Dinsdag: ene week naar opa en oma andere week komt andere oma oppassen Woensdag: mijn man Donderdag: opvang Vrijdag: ikzelf thuis

één maand geleden

Ma: opa en oma Di: opvang Wo: opvang Do: mama Vrij: papa De donderdag en vrijdag deden we het afgelopen jaar nog van het betaald ouderschapsverlof. Sinds vandaag is het onbetaald ouderschapsverlof.

één maand geleden

Maandag: papa Dinsdag en woensdag: opvang Donderdag en vrijdag: mama

één maand geleden

Maandag: opvang Dinsdag: opvang Woensdag: opvang Donderdag: halve dag opvang/halve dag mama Vrijdag: papa en mama (om de week is papa er vanaf 12u) Opvang tijden zijn wel wisselend, afhankelijk van de wisselende tijden van papa

één maand geleden

Ma : zelf vrij Di : halve dag moeder/schoonmoeder Wo : opvang Do : schoonmoeder Vr : moeder Za : papa vrij

één maand geleden

Op dit moment heb ik zelf geen werk, maar tot vorige maand was het: Maandag: Thuis met mama Dinsdag: Thuis met mama Woensdag: Opvang Donderdag: Opvang Vrijdag: Thuis met papa. Mijn moeder is altijd beschikbaar om op te passen wanneer er iets is, of wanneer hij bijvoorbeeld niet naar de opvang kan (door ziekte of studiedag o.i.d.), maar we wilden allemaal (wij en hun) niet structureel de opa's en oma's laten oppassen. Mn zoontje gaat nu in principe nog steeds op woensdag en donderdag naar de opvang, maar ik ben wel thuis. Dus meestal hou ik hem een extra dagje thuis of breng ik hem voor kortere dagen.

één maand geleden

Ma: mama Di: mama Wo: opvang Do: papa Vrij: opvang Weekend: allebei thuis

één maand geleden

Zoals ik begrijp zijn er dus weinig kinderen die full time naar de opvang gaan?

één maand geleden

Maandag: ik thuis Dinsdag: opvang Woensdag: ochtend opvang, ‘s middags ik Donderdag: opvang Vrijdag: mijn man thuis Ze gaat hier 2,5 dag per week naar de opvang

één maand geleden

Reactie op RoosWi

Zoals ik begrijp zijn er dus weinig kinderen die full time naar de opvang g ...
Vind het ook niet heel gek. Onze dochter gaat 2,5 dag en wij zijn 850 euro (netto!) per maand kwijt. Laat staan voor 5 dagen 😂😮

één maand geleden

Ma: mijn moeder Di: schoonmoeder Woe: opvang Do: ik thuis (mamadag) Vrij: opvang

één maand geleden

Maandag: tot 2 bij oma Dinsdag: opvang Woensdag: papa thuis Donderdag: vanaf januari ochtend bij oma (hier twijfel ik nog over, gaat om 3 uur) Vrijdag: ik thuis Zaterdag: ik thuis (man werkt)