39 Reacties

één maand geleden

Ma: papa Di: papa Wo: opvang Do: opvang Vr: mama Ik werk 32 uur ma tm do. Vriend werkt 24 uur en wisselende dagen (zorg). Hij heeft soms ook vrij als de kinderen op de opvang zijn. Opvang is helaas (maar begrijpelijk) niet flexibel. Hoe doen anderen dat hier met flexibele uren en opvang?

één maand geleden

Maandag: opvang Dinsdag: opvang Woensdag: papa Donderdag: ouders/schoonouders Vrijdag: mama

één maand geleden

Maandag: bij de gastouder Dinsdag: moeder thuis Woensdag: schoonmoeder in huis Donderdag: bij oma Vrijdag: moeder thuis Weekend; beide ouders thuis

één maand geleden

Maandag: opvang Dinsdag: 's ochtends past oma op, 's middags papa thuis Woensdag: opvang Donderdag: mama thuis Vrijdag: bij opa en oma Mijn man werkt 30 uur, ik werk nu nog 10 uur maar ga straks door een promotie/reorganisatie naar 24.

één maand geleden

Maandag: opvang Dinsdag: om de week naar oma of mama vrij Woensdag: opvang Donderdag: mama vrij Vrijdag: opvang. Zie dat ik als alleenstaand moeder mijn dochter toch vaker naar de opvang breng dan bij een gezin met 2 ouders.

één maand geleden

Maandag: gastouders Dinsdag: mama thuis Woensdag: gastouder Donderdag: papa thuis Vrijdag: opa van 08:00 tot 13:00 daarna papa Zaterdag: papa thuis Vandaag januari ben ik ook op donderdag thuis omdat mijn man weer de hele week moet werken.

één maand geleden

Werken ouders nog veel fulltime? Ik zie het bijna niet meer in mijn omgeving. Ma: opvang Di: mama Wo: papa Do: opvang Vr: beide nog, over twee weken is dit weer mamadag.

één maand geleden

Maandag ik thuis Dinsdag opvang Woensdag schoonzus Donderdag opvang Vrijdag ik thuis

één maand geleden

Reactie op WeStok

Werken ouders nog veel fulltime? Ik zie het bijna niet meer in mijn omgevin ...
Bij mij in de omgeving juist alleen maar fulltime haha

één maand geleden

Ma: opvang Di: mamadag Woe tm vrij: opvang Werken beide fulltime

één maand geleden

Ma: opa en oma (mijn ouders) Di: opvang Wo: papa Do: mama Vr: mama Ik werk 3 dagen

één maand geleden

Ma,di,do,vr,za: mama Wo: opvang Zo: papa en mama

één maand geleden

Maandag: opvang Dinsdag: oma Woensdag: ben ik vrij Donderdag: opvang Vrijdag: ben ik vrij Man werkt 5 dagen, ik drie

één maand geleden

Maandag papa Dinsdag opvang Woensdag opa en oma Donderdag andere opa en oma Vrijdag mama Weekend mama en papa

één maand geleden

Ma - Papa Di - gastouder Wo - mama Do- mama Vr- opa en oma Za & zo allebei thuis Ik werk 3 dagen, mijn man 4. Zou absoluut niet meer willen werken.

één maand geleden

Ma: oma tot half december, dan opvang Di: mama Wo: papa Do: papa en mama Vr: opvang Za/zo: papa en mama Werken beide 3 dagen. Man heeft autisme en dochter van 8 ook. Fulltime is daardoor geen optie voor ons.

één maand geleden

Ik werk 3 dagen en mijn vriend 4 dagen. Ma - mama Di - opvang KDV Wo - papa Do - opa en oma Vr - mama