12 Reacties

15 dagen geleden

Ik volg

15 dagen geleden

Gewoon je gevoel mee volgen vooral... Ik zou denken maak je pot op en pak dan nr2... of koop nog een pot nr1, en daarna nr2... komt niet zo nauw, t is vooral marketing

15 dagen geleden

Opvolgmelk nummer 2 wordt wel geadviseerd . Alle nummers na nummer 2 zijn onzin zeggen ze. Die samenstelling is praktisch hetzelfde.wij hebben nr 2 bij onze oudste dochter gegeven tot ze 1 werd en over ging op halfvolle melk. Misschien leuk om de aflevering van de keuringsdienst van waarde over melkpoeder eens te kijken. Daar wordt je echt een stuk wijzer van! Maar wanneer je ermee wil beginnen komt niet zo nauw inderdaad. Al is het een week of een maand later bij wijze van spreken, dat maakt geen drol uit

14 dagen geleden

Het verschil is dat in nr 2 meer ijzer zit als in nr 1. Je baby krijgt een ijzervoorraad mee en deze raakt op rond de 6 maanden. Als je kindje nog weinig vast voedsel eet zou ik wel over gaan op 2 zodat het op die manier meer genoeg ijzer krijgt.. nummers 3 etc is onzin. Wanneer je over gaat komt echt niet zo nauw. Gewoon je pak opmaken en dan een nummer 2 kopen.

14 dagen geleden

Bij mn eerste zoontje nooit overgestapt en bij 1 gebleven, en dat ga ik nu weer doen

12 dagen geleden

In 2 zit meer suiker. Wij blijven bij 1

12 dagen geleden

Ik volg eveb

12 dagen geleden

Er is een hele goede aflevering van de Keuringsdienst van waarde over opvolgmelk! De moeite waard om te kijken. Conclusie uit de aflevering: gewoon bij 1 blijven 🙃

12 dagen geleden

Ik heb deze vraag gisteren neergelegd bij het consultatiebureau. Zij zeiden dat je eventueel over kan stappen naar nr 2, maar dat de verschillen echt minimaal zijn. Verder zij ze, maak eerst lekker nr 1 op en stap dan eventueel over. Het gaat er echt niet op aan komen op die ene week/ maand.

11 dagen geleden

Reactie op Carrie1990

In 2 zit meer suiker. Wij blijven bij 1
Als ik bij Hero Classic kijk (dit geven wij) zit er juist minder suiker in 2 (5,6g van 8,2g koolhydraten) dan in 1 (8,0g van 8,1g koolhydraten). Dus dat hangt misschien af van welke voeding je geeft? Overigens weet ik nog niet of wij bij 1 blijven of naar 2 overstappen. Ik ben nog even aan het lezen en oriënteren.

11 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Het verschil is dat in nr 2 meer ijzer zit als in nr 1. Je baby krijgt een ...
☝🏻 Dit precies. Vanaf 3 wordt het overbodig, maar 2 is wel een goede zet, zeker als je kindje nog niet veel voeding naast de flessen krijgt.

10 dagen geleden

Keuringsdienst van Waarde heeft hier een aflevering overmaakt. Hij heet flesvoeding. Ze spreken hierin met een lactatiekundige en die zegt eigenlijk dat je gewoon bij 1 kan blijven als je je kind zelf ijzerrijke producten geeft zoals broccoli.