7 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn ook overgestapt na het nog een keer kijken van de aflevering van keuringsdienst van waarde. Wel heb ik voor mijn eigen gevoel eerst gemengd met nutrilon en zo langzaam afgebouwd. Misschien is dat een optie. De verhoudingen zijn namelijk hetzelfde.

2 jaar geleden

Met mengen maak je een makkelijkere overgang. Heb je zelf al verschil geroken of geproeft?

2 jaar geleden

Mijn zus is pas overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat toen mijn neefje 6 maanden was en dus opvolg melk kreeg. Dat ging eigenlijk erg goed. In jouw geval zou ik misschien eerst mengen inderdaad, zoals hierboven al wordt gezegd! Wij zijn meteen begonnen met Kruidvat. Scheelt inderdaad zo veel geld.. Hopelijk drinkt jouw kleine gauw weer de ‘juiste’ hoeveelheid 🤞🏻

2 jaar geleden

Wij hebben ook geswitcht van voeding. Eerst 1/3 en 2/3, toen 1/2 en 1/2 en daarna pas volledig overgestapt. Blijkbaar kan er een smaakverschil zitten in de voeding waardoor in 1x overstappen ervoor kan zorgen dat je kindje dit niet oke vindt

2 jaar geleden

Mengen !!! Maar doe eerst een proefje... dus ff fles maken en als je 180 ml geeft 3 schep nutrilin en 3 gewone.. goed schudden en ff 10 min laten staan... gaat het klonteren kan het niet... verschilt namelijk per merk. Wij hebben etos en nutriolon 3 om 3 schep ivm krampen.. gaat heel goed.

2 jaar geleden

Wij hebben dit destijds ook gewild met ons zoontje, alleen begon hij juist te spugen van kruidvat voeding en dronk idd minder. Ik weet dat de voedingen uit dezelfde bestanddelen bestaan. Maar toch kon mijn ventje niet overweg met de voeding van kruidvat, zelfs niet na het mengen. Ik heb me er toen maar bij neergelegd dat ik nutrilon ging blijven geven.