6 Reacties

3 dagen geleden

Of je bent zwanger en dan test je later pas negatief of je menstruatie is een keer laat. Meer ideeën zijn er niet. En niemand hier kan het je vertellen. Naar de huisarts of afwachten

3 dagen geleden

Ik denk omdat je onregelmatig bent je eisprong later was en nu dus ook later ongesteld. Had je je vruchtbare periode vastgesteld met ovulatie testen? Alleen dan kan je ervan uitgaan dat je je eisprong had

3 dagen geleden

Reactie op Carrie1990

Of je bent zwanger en dan test je later pas negatief of je menstruatie is e ...
Oké ja hmm.. vind het zo raar. Dankjewel! Als het helemaal uit blijf maak ik wel een afspraak bij de huisarts ( hopelijk niets engs onderliggend )

3 dagen geleden

Reactie op NikitaDelilah

Ik denk omdat je onregelmatig bent je eisprong later was en nu dus ook late ...
Ohja dat kan ook natuurlijk. Ja ik hou altijd mn menstruatie bij ik heb in mn vruchtbare periode 2 keer “geknuffeld “

3 dagen geleden

Vanwege de stress of spanning kan het ook uitblijven. Nog een weekje of paar dagen wachten en dan weer testen. En tot die tijd proberen los te laten. Weet niet of je zwanger wil worden nu?

2 dagen geleden

Reactie op Leanbo

Vanwege de stress of spanning kan het ook uitblijven. Nog een weekje of paa ...
Ja ik denk dat het spanning was. Helaas vanmiddag ongesteld geworden. 😅 Kindje is zeker welkom! 🥰 Dankjewel voor jullie reacties! Mega fijn zo’n platform met zulke wijze mama’s 👍🏻🎉 Fijne dagen!