21 Reacties
2 jaar geleden
Bij de prenatal heb je zwangerschaps panty voor 6 euro, zakte wel heel erg af maar met een broekje eroverheen was dat probleem ook verholpen :)
2 jaar geleden
Die van prenatale zakt bij mij ook heel erg af en daardoor kwamen er grote gaten bij het kruis. Had er ook een van de Hema maar die was binnen een uur stuk.
Ik lees dus even mee, want heb dus nog niet de ideale panty gevonden.
2 jaar geleden
Qua panty's koop ik altijd snags, wel iets duurder (€10-15,-), maar ze gaan lang mee, zakken nauwelijks af en zijn heel comfortabel. Ze hebben twee verschillende maattabellen op lichaamstype waar lengte ook in meegenomen wordt. Geen officiële zwangerschapspanty dus, maar als je een maatje groter koopt dan aangeraden, zit je goed.
2 jaar geleden
Toch lees ik heel veel verschillende reviews bij de leggings van h&m... doorschijnen of juist weer erg kort
2 jaar geleden
Ik heb zwangerschapsleggings van de C&A gekocht en die zitten lekker & schijnen niet door!
2 jaar geleden
Ik ben 179 werd vooral blij van deze https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-panty-60-denier-black-93006-06.html kruidvat, h&m allemaal aan de korte kant. Is wat prijziger, maar wel goed. Kan hem nu ook in mijn 2e zwangerschap weer aan.
2 jaar geleden
Ik ben 1,82 en de panty's van de Hema bevallen mij persoonlijk prima. Ik heb die van 40 denier gekocht.
2 jaar geleden
Die van de hema in iedergeval niet. Trek je snel kappot. Vooral bij t kruis echt heel slapjes.