21 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind die van de h en m heel fijn de leggings en ik koop ze via vinted

2 jaar geleden

Bij de prenatal heb je zwangerschaps panty voor 6 euro, zakte wel heel erg af maar met een broekje eroverheen was dat probleem ook verholpen :)

2 jaar geleden

Die van prenatale zakt bij mij ook heel erg af en daardoor kwamen er grote gaten bij het kruis. Had er ook een van de Hema maar die was binnen een uur stuk. Ik lees dus even mee, want heb dus nog niet de ideale panty gevonden.

2 jaar geleden

H&M zijn perfect

2 jaar geleden

Reactie op Steph💕

H&M zijn perfect
Panty's en/of legging? Heb je linkje?

2 jaar geleden

Die van Noppies zijn geweldig!

2 jaar geleden

Die zwangerschapslegings van h&m gebruik ik ook, heel fijn en zakken niet af!

2 jaar geleden

Ik heb nu een tregging aan van “h&m mama”, die zit echt zo goed, zakt niet af zoals de meesten wel doen en ik kan hem aan onder een shirtje als broek maar ook onder een jurk als legging. Ideaal.

2 jaar geleden

Ik ga de leggings daar vandaag ook bestellen ik denk niet dat die er minder om doen.

2 jaar geleden

Qua panty's koop ik altijd snags, wel iets duurder (€10-15,-), maar ze gaan lang mee, zakken nauwelijks af en zijn heel comfortabel. Ze hebben twee verschillende maattabellen op lichaamstype waar lengte ook in meegenomen wordt. Geen officiële zwangerschapspanty dus, maar als je een maatje groter koopt dan aangeraden, zit je goed.

2 jaar geleden

Toch lees ik heel veel verschillende reviews bij de leggings van h&m... doorschijnen of juist weer erg kort

2 jaar geleden

Panty van kiabi vind ik fijn.

2 jaar geleden

Panty van hema vind ik heel fijn en de legging van Anna Field vind ik ook wel fijn. Wel sluiten ze beter aan na een paar keer gewassen te hebben.

2 jaar geleden

Die van prenatale zakt bij mij ook heel erg af en daardoor kwamen er grote ...
Ik heb een zwarte dunne panty en een dikke maillot gekocht bij prenatal. Beiden na 2x dragen gaten bij het kruis ☹️

2 jaar geleden

Ik heb zwangerschapsleggings van de C&A gekocht en die zitten lekker & schijnen niet door!

2 jaar geleden

Ik ben 179 werd vooral blij van deze https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-panty-60-denier-black-93006-06.html kruidvat, h&m allemaal aan de korte kant. Is wat prijziger, maar wel goed. Kan hem nu ook in mijn 2e zwangerschap weer aan.

2 jaar geleden

Panty’s van de action in een wat grotere maat ! Perfect

2 jaar geleden

Primark heeft ook wel goede panty’s

2 jaar geleden

Ik ben 1,82 en de panty's van de Hema bevallen mij persoonlijk prima. Ik heb die van 40 denier gekocht.

2 jaar geleden

Die van de hema in iedergeval niet. Trek je snel kappot. Vooral bij t kruis echt heel slapjes.