10 Reacties

4 maanden geleden

Een papfles werkt niet, dat is achterhaald. Je kleine lijkt vooral in een slaapregressie te zitten. Daar doe je weinig aan behalve afwachten..

4 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Een papfles werkt niet, dat is achterhaald. Je kleine lijkt vooral in een s ...
Zo iest dachten wij ook. Alleen als we kijken wanneer ze een sprongetje zou hebben dan zit ze juist in de week met een zonnetje (week 38/39/40) en het sprongtje is pas bij week 43/44

4 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Een papfles werkt niet, dat is achterhaald. Je kleine lijkt vooral in een s ...
Een papfles maakte bij ons wel echt een verschil, waar ze normaal einde van de avond nog een fles nodig had sliep ze nu tot zeker midden in de nacht door en inmiddels 9 van de 10 keer helemaal :) Wij gebruiken gewoon AH of Kruidvat huismerk van 8+ maanden.

4 maanden geleden

Reactie op november23mommy

Een papfles maakte bij ons wel echt een verschil, waar ze normaal einde van ...
Ja hier slaapt ze rond 19u en wilt dan borst rond 2230 (slaapt door) en daarna word ze weer wakker rond 0030 en dan gaat t fout

4 maanden geleden

Reactie op 0hspx

Zo iest dachten wij ook. Alleen als we kijken wanneer ze een sprongetje zou ...
Een sprongetje en slaapregressie zijn 2 verschillende dingen. Hier ook papfles geprobeerd, maar merk hier geen verschil, waarschijnlijk ook slaapregressie!

4 maanden geleden

Reactie op NeileveM

Een sprongetje en slaapregressie zijn 2 verschillende dingen. Hier ook papf ...
Oh meen je.. Ik heb rijstebloem gekocht en ga kijken of het verandering brengt

4 maanden geleden

Ja slaapregressie tussen de 7 en 9 maanden.

4 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Ja slaapregressie tussen de 7 en 9 maanden.
Hoelang duurt deze slaapregressie eigelijk? En wat is nou precies het verschil tussen een sprongetje en een slaapregressie?

4 maanden geleden

Pap helpt niet om door te slapen. Dit is helaas een fabeltje. Zie ook de link hieronder van het voedingscentrum. Wij kregen van CB het advies om meer hapjes te geven en dan vooral met aardappels of rijst oid. Zodat hij meer vol zit en dus ook niet snachts meer voeding nodig heeft. Dit doen wij nu een enkele week en we merken echt al een verschil. Gaat steeds beter. https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/wat-voor-pap-kan-ik-geven-aan-mijn-baby-.aspx

4 maanden geleden

Ik denk dat je het schema van de sprongetjes ook moet vergeten. Elk kind heeft op een ander moment zijn ontwikkelingsfase. Elk kind is anders dus heeft er ook op een ander moment ‘last van’. Het is niet wetenschappelijk bewezen. Het zijn misschien fijne handvaten, maar de data moet je niet al te strikt nemen