10 Reacties
4 maanden geleden
Een papfles werkt niet, dat is achterhaald. Je kleine lijkt vooral in een slaapregressie te zitten. Daar doe je weinig aan behalve afwachten..
4 maanden geleden
Reactie op Vlinder107
Een papfles werkt niet, dat is achterhaald. Je kleine lijkt vooral in een s ...
Zo iest dachten wij ook. Alleen als we kijken wanneer ze een sprongetje zou hebben dan zit ze juist in de week met een zonnetje (week 38/39/40) en het sprongtje is pas bij week 43/44
4 maanden geleden
Reactie op Vlinder107
Een papfles werkt niet, dat is achterhaald. Je kleine lijkt vooral in een s ...
Een papfles maakte bij ons wel echt een verschil, waar ze normaal einde van de avond nog een fles nodig had sliep ze nu tot zeker midden in de nacht door en inmiddels 9 van de 10 keer helemaal :)
Wij gebruiken gewoon AH of Kruidvat huismerk van 8+ maanden.
4 maanden geleden
Pap helpt niet om door te slapen. Dit is helaas een fabeltje. Zie ook de link hieronder van het voedingscentrum. Wij kregen van CB het advies om meer hapjes te geven en dan vooral met aardappels of rijst oid. Zodat hij meer vol zit en dus ook niet snachts meer voeding nodig heeft. Dit doen wij nu een enkele week en we merken echt al een verschil. Gaat steeds beter.
https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/wat-voor-pap-kan-ik-geven-aan-mijn-baby-.aspx
4 maanden geleden
Ik denk dat je het schema van de sprongetjes ook moet vergeten. Elk kind heeft op een ander moment zijn ontwikkelingsfase. Elk kind is anders dus heeft er ook op een ander moment ‘last van’. Het is niet wetenschappelijk bewezen. Het zijn misschien fijne handvaten, maar de data moet je niet al te strikt nemen