3 Reacties

8 maanden geleden

Ik had in een ander topic gelezen dat sommige kindjes vrij onrustig reageren op de papfles in de avond...ikzelf maak een papje in een bakje en geef dat om de zoveel dagen met de lepel, ik gebruik rijstebloem dus mag niet iedere dag..

8 maanden geleden

Ik heb van het merk Holle speltpap. Mag vanaf 4 maanden. Ik geef het als ontbijt. Omdat het met een lepel niet echt wou, geef ik het nu in de fles. Ik moet zeggen dat hij er niet echt voller op raakt dan een normale fles. Maar ik heb een gigantisch hongerig ventje dus het kan ook aan hem liggen. Mijn oudste sliep ook niet langer of beter op een papfles.

6 maanden geleden

Even dit topic gebruiken! Ondertussen is onze dochter 7 maanden. In de ochtend krijgt zij nu sinds 2 weken een papfles. Deze krijgt ze in de papfles van Difrax. Dus met XL speen. Ik maak eerst 180+6 flesvoeding en dan 3,5-4 schepjes pap. Ik gebruik hierbij het schepje van de flesvoeding en dit komt uit op ongeveer 12-14 gram. Nu drinkt ze elke ochtend de papfles in 3 min leeg 😅 Ze heeft er geen last van, maar lijkt me toch niet echt de bedoeling 😄 Herkenbaar voor mensen? Tips? Uit een bakje hebben we geprobeerd maar duurt dan juist weer ontzettend lang.