4 Reacties

3 maanden geleden

Klinkt heel erg bekend en had ik niet met de 1e. Verschil is nu wel dat hij inderdaad weinig thuis is en ik overprikkeld ben. Heb eigenlijk ook precies enkel maar heeel veel liefde voor de baby. Alles en iedereen irriteert me best wel snel. Geen idee hoe ik je kan helpen...

3 maanden geleden

Ik heb hier ook last van gehad, ik vatte het op als een teken van 'zorgoverspannenheid'. Heb je familie/vrienden/opvang die een dag voor de kleine kunnen zorgen? Dan heb je even off tijd en kan je je lekker even laten pamperen.

3 maanden geleden

Het zijn echt de hormonen. Ik had dit veeel minder bij de 1e, nu bij de 2e heb ik het echt meer. Ik hou nog steeds van m'n man, maar veel meer als beste vrien. Sneller geïrriteerd door hem (ook door vriendinnen), en ik heb echt geen zin in sex met hem. Terwijl ik wel een aanwezige sexdrive heb. Ik merk dat het wel wat beter aan het worden is, dochter slaapt nu beter en ik ben de borstvoeding aan het afbouwen. Maar ik moet ook echt m'n best doen om zo haar hem te kijken. Herken dit niet van na de 1e. Blij als het weer normaal voelt allemaal.

3 maanden geleden

Ja herkenbaar. Mijn vriend is op zich wel veel thuis en doet ook veel in huis en voor de baby maar toch komen we beiden handen tekort en zijn we sneller geïrriteerd naar elkaar. Dat maakt het er naast slaaptekort en vermoeidheid ook niet leuker op. Er is natuurlijk ook zoveel verandering in het eerste jaar.