5 Reacties

9 dagen geleden

Onze dochter doet dat ook. Ook als haar iets niet lukt wordt ze heel boos/gefrustreerd. Soms denk ik laat maar hier heb je het en een andere keer dan heeft ze pech.

9 dagen geleden

Precies hetzelfde hier. Sprong 9, echt niet leuk! Doorbijten, consequent blijven, uit blijven leggen waarom nee... En heel vaak tot tien tellen.....

5 dagen geleden

Hier ook 🫣 gelukkig niet de hele dag door maar als hij zijn zin niet krijgt poeeehhhh drama! Ook in de auto gaan en in zijn stoel zitten.. laat hij zich zo leuk achterover vallen en is zo stijf als een plank… 🫣 Snap dat je er doorheen zit als het de hele dag zo gaat maar proberen niet aan toe te geven. Falen doe je niet ook al voelt het soms voor jezelf zo. Je moet maar zo denken: het is maar een fase! Gaat vanzelf weer over 😇

5 dagen geleden

Ahh mijn meisje laat zich zelfs als een heuse drama queen op de grond vallen al. Maar er komen ook kiezen door, nr 3 en 4. En ik denk dat ze hierdoor ook echt een korter lontje heeft. Zou het met jouw zoontje niet ook zoiets kunnen zijn?

4 dagen geleden

Dit hebben wij een maand gehad toen ze is begonnen met de crèche. Blijkbaar moest de stress er op een manier uit of had ze gewoon geen frustratie tolerantie meer over; als iets niet lukte of ze haar zin niet kreeg ging ze uit haar plaat met zichzelf op de grond gooien. Nu is ze gewend aan de crèche en zijn deze drama buien ook voorbij. Het was gelukkig gewoon een fase 😅 succes!