12 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een schimmelinfectie?

2 jaar geleden

Zit er geen spatader? Dat heb ik en kan flink zeurende/brandende pijn geven.

2 jaar geleden

Reactie op sorayax

Misschien een schimmelinfectie?
Nee want t heeft niks te maken met de binnenkant. Tis mn schaamlip

2 jaar geleden

Reactie op Bebe1123

Zit er geen spatader? Dat heb ik en kan flink zeurende/brandende pijn geven ...
Niet dat ik zie. Maar denk idd wel dat t zoiets is ofzo. Iets met de doorbloeding

2 jaar geleden

Het kan zijn dat je een spatader of striae hebt gekregen. Dit kan voor behoorlijk wat ongemak zorgen heb ik begrepen

2 jaar geleden

Staat het ook effectief dikker dan de andere kant? Zo wat opgezwollen? Ik heb dit ook en is een spatader, ik neem Daflon ervoor. Even bij de gynaecoloog aankloppen hiervoor want uit ervaring (heb ik ook soms buiten zwangerschap sinds mijn 1e kindje) blijf je er meer pijn door krijgen waardoor je omenduur zelfs niet meer kunt zitten van de pijn. Ik zou er zeker niet mee blijven lopen

2 jaar geleden

Reactie op Cheds

Staat het ook effectief dikker dan de andere kant? Zo wat opgezwollen? Ik h ...
Jaaa idd soort opgezwollen! Aahh dank je wel ❤️ ik ga er achteraan.

2 jaar geleden

Reactie op Marindatje

Jaaa idd soort opgezwollen! Aahh dank je wel ❤️ ik ga er achteraan.
Eens ze je iets geven gaat het gelukkig binnen 2 dagen ongeveer weg zijn! Veel succes. Het is inderdaad een heel erg irritant gevoel

2 jaar geleden

Straalt de pijn bij jou ook naar binnen? Ik herken dit gevoel maar dacht dat het met m’n bekken te maken had. Het is vooral pijnlijk als ik kracht aan die kant met mn been zet…

2 jaar geleden

Reactie op anke19

Straalt de pijn bij jou ook naar binnen? Ik herken dit gevoel maar dacht da ...
Ja dat gebeurd ook hoor, precies het gevoel dat het tot in je vagina trekt bedoel je toch?

2 jaar geleden

Niet pijnlijk, wel gevoelig. Ze zijn ook lichtelijk opgezwollen, maar ik denk dat dat komt door de betere doorbloeding.

2 jaar geleden

Reactie op Cheds

Ja dat gebeurd ook hoor, precies het gevoel dat het tot in je vagina trekt ...
Ja precies maar bij mij is niks aan de buitenkant te zien… dus vandaar dat ik dacht dat het door m’n bekken kwam