6 Reacties

2 jaar geleden

Draag voor het zekerheid zo een adult luier, mocht het misgaan dan heb je dat aan.

2 jaar geleden

Ik zou iets van een matje oid in de auto leggen. Mocht je plassen (of je vliezen breken) dat je auto nog schoon blijft 😉

2 jaar geleden

Maar moet je ook echt plassen of is het meer de aandrang/het idee dat je moet omdat er druk op staat? Want in theorie als je vooraf naar het toilet gaat zou je blaas leeg moeten en zijn neemt je lichaam je hersenen in de maling met alleen een signaal😊

2 jaar geleden

Stoel meer achterover en meer half liggen dan rechtop zitten?

2 jaar geleden

Reactie op hallobaby2

Maar moet je ook echt plassen of is het meer de aandrang/het idee dat je mo ...
Het zijn kleine beetjes die ik moet plassen dus meer het signaal , en zo erg dat het voelt of ik een liter water in 1 x heb opgedronken 😂 vreselijk!!!

2 jaar geleden

Reactie op Robin_254

Stoel meer achterover en meer half liggen dan rechtop zitten?
Hebben het weekend even goed gekeken , want bij gewoon zitten heb ik het niet…. Auto stoelen is het zit gedeelte scheef aflopend naar achter ( bij alle auto’s). Dus hebben nu een tuinstoel kussen opgerold die op de achterkant kant van de zitting gelegd zo dat ik dus vlak zit net als op een bank of een stoel … even proef rijden en ja hoor al meer als de helft beter!! Het heeft dus met de kanteling van mijn bekken en de indaling baby te maken wat die druk geeft