3 Reacties

4 dagen geleden

Ik kan het niet zo goed zien. Maar er zijn veel kinderziektes waarbij een kind vlekjes krijgt, denk aan de vijfde of zesde ziekte, waterpokken etc. Even bij de huisarts checken? Bij de volgende symptomen sowieso naar de huisarts gaan: - de vlekken niet verbleken als je erop drukt - je kind zieker wordt of lang ziek blijft - je kind is jonger dan 3 maanden Ik ben geen arts of hiervoor opgeleid, maar dit is waar ik aan zou denken bij mijn eigen kind. Dus laat het vooral checken! Beterschap gewenst!

4 dagen geleden

Wordt het met de tijd erger? Heeft mijn zoontje ook gehad/ nog een beetje nu dit is de 2e week dat hij het heeft maar al wel weer minder dan eerst en een aantal dagen zielig geweest. Hij drinkt wel zn flesjes en genoeg plasluiers dus voor mij toen niet een reden om de huisarts te bellen maar als je het niet vertrouwd kan je altijd even overleggen! Er zijn meerdere ziektes die op elkaar lijken... ik dacht zelf bij onze zoon aan waterpokken maar of dat het echt geweest is???

3 dagen geleden

Mijn zoontje heeft dit onlangs ook gehad. Samen met hoesten, loopneus en soms ook overgeven. Kans is groot dat het inderdaad één van de vele kinderziektes met vlekjes is (vijfde of zesde ziekte bvb). Ging na een week ongeveer voorbij