9 Reacties
6 maanden geleden
Kan vanalles zijn: groeispurt, iets onder de leden, sprongetje, heeft het koud etc.. Ik zal me er niet te veel zorgen om maken en hem gewoon het drinken gunnen. Het gaat ook vanzelf weer over en wat de oorzaak ook is, hij heeft er behoefte aan blijkbaar.
Podcast van liefde van een moeder aflevering 19 vond ik zelf wel mooi om de nachtvoedingen makkelijker te omarmen!
6 maanden geleden
Hier ook sinds een week. Eerst werd hij misschien 1 keer wakker in de nacht. Maar nu soms al na 1-3 uur. Dat heeft hij eerder nooit zo erg gehad. Hij is 6,5 maand.
6 maanden geleden
Ik heb dit ook , ze wik ineens niet meer ook in haar eigen bed slapen terwijl ze daar prima in sliep. Blijkbaar is dit een bekende leeftijd voor slaapregressie en verlatingsangst. Onze is 7,5 maand. Dus ik heb het idee dat dat het is (maar twijfle ook of haar eerste tandjes gaan doorkomen ivm rode billetjes en veel sabbelen
6 maanden geleden
Hier hetzelfde! Sliep al maanden door na droomvoeding van 22u en nu al weken elke keer om 3u (stipt) wakker en enkel te troosten met een fles. Als we een kleine fles geven is hij geen half uur later weer wakker en moeten we er opnieuw eentje geven. Hoop ook dat het een fase is 😊