22 Reacties

2 dagen geleden

12,5 maand en op dit moment 1️⃣ dutje. Ik hoop nog steeds dat het gewoon een slaapregressie is en ze weer terug gaat naar 2 dutjes. Maar ik ben bang dat ze zelf over is gegaan op 1 dutje.

2 dagen geleden

12,5 mnd 2 dutjes. Ze slaapt in de ochtend juist lang dus denk dat dat wel even gaat duren voor we die eraf halen.

2 dagen geleden

Meestal 2️⃣, smorgens half uur en smiddags heel wisselend tussen half uur en twee uur in. Wel sinds twee weken dat hij de ochtenddut heel soms overslaat.

2 dagen geleden

13 mnd, 2 dutjes. Tweeling - Jongen heeft dat nodig, meisje komt 's middags moeilijk in slaap dus zou misschien naar 1 kunnen

één dag geleden

13 maanden. Eigenlijk altijd wel 2 dutjes van ongeveer 1,5 uur per stuk 😅😃

één dag geleden

12,5 maand, meestal 2 dutjes. Ze had een paar weken dat ze genoeg had aan 1 lange dut, maar sinds ze zo actief aan het kruipen, klimmen en staan is de hele dag is ze echt weer sneller moe. Kost ook wat energie, al die beweging!

één dag geleden

Hier wisselt dat ook.. momenteel 13 maanden en soms leg ik ze smorgens nog in bed terug en slaapt ze twee uur en dan in de namiddag nog een uurtje maar soms slaapt ze ‘s morgens niet en ligt ze in bed van 12 tot 14.. ze zit er nu zowat tussen in denk ik

één dag geleden

Bijna 13 maanden, toevallig vandaag 1 dutje gedaan omdat het slapen de afgelopen dagen moeizamer ging. Normaal wel nog 2 dutjes van zo’n 1,5 uur. Eens kijken hoe het de komende dagen gaat :)

één dag geleden

Hier sinds 2 weken ook 1 dutje, omdat hij een van de twee weigert. Ik probeer wel een tweede dutje. Ik merk gewoon wel dat 1 veel te weinig is, ondanks dat hij vrolijk is, ik zie/weet dat hij moe is...

één dag geleden

Reactie op november23mommy

Bijna 13 maanden, toevallig vandaag 1 dutje gedaan omdat het slapen de afge ...
Hier ook 13 maanden en normaal 2 dutjes van 1.5 uur!

één dag geleden

13 maanden & 2️⃣dutjes

één dag geleden

13 maanden & hier afhankelijk van hoelaat hij wakker is 1 of 2 😀

één dag geleden

Hier ruim 13 maanden en sinds een week of 2 zit hij op 2️⃣ dutjes van 1,5 tot 2 uur per stuk. Hiervoor ook 2 dutjes maar dan vaak maar 1 uur.

één dag geleden

Hier 13 maanden en sinds een paar weken meestal 1 dutje. Ze weigerde steeds vaker het 2e dutje 's middags, maar ze hield het niet vol van het ochtenddutje tot 's avonds naar bed. Sinds ze 1 lange dut doet gaat het veel beter.

één dag geleden

13 maand 1️⃣ dutje van 12-14u

één dag geleden

Bijna 13 maanden 2 dutjes van 1,5-2 uur

één dag geleden

13 maanden 2 dutjes van 0,5 - 2 uur

één dag geleden

13 maand 2️⃣ van 1 tot 2 uur

één dag geleden

13 maanden, Ook tussen 2️⃣ en 1️⃣ dutje in. Onze jongen slaapt heel veel, en slaapt 's ochtends ook regelmatig lekker uit. Dus soms komen we aan een tweede dutje niet meer toe. Het is een beetje afhankelijk van hoelaat hij s'ochtends wakker is. Hij is soms pas om half 9/9 uur wakker. En hij slaapt vaak 2,5 uur 's als ochtenddutje. 😅 Dus dan komen we op 1 dutje uit. Maar als hij 's ochtends eerder wakker is (als we ergens heen moeten of hij gewoon wat minder lang uitslaapt), slaapt hij vaak van 16:00 tot 17:00 nog een tweede keer. Hij is ongeveer 3/3,5 uur wakker tussen dutjes in. Als we het op 1 dutje houden is dit 's middags dus vaak wat langer. Hij slaapt in elk geval volledig naar behoefte. Wat hij aangeeft volgen we.

21 uur geleden

13 maanden en 2 dutjes!