30 Reacties

4 maanden geleden

Super mooie topic dit! Ik kan ook nog steeds intens genieten van onze momenten samen. Het is echt een heerlijk knuffelmomentje na het wakker worden. Echt een genot dat de borstvoeding dit keer zo soepel loopt. Ik ben wel aan het afbouwen omdat ik na de zomervakantie niet meer ga kolven op werk (onderwijs), maar als mijn productie in de ochtend en avond genoeg blijft ga ik graag nog door.

4 maanden geleden

De ontspanning en het genot van mijn zoontje als die weer even bij mama mag drinken en het tevreden lachje achteraf. (Wie kan me tips geven? Ik struggle met onzekerheid of ik nog wel genoeg melk heb. Op werkdagen kom ik amper aan 100 ml en mijn zoontje? Als t aan hem ligt drinkt hij nog 200 ml bij de opvang. De vraag is, loopt mijn productie terug of niet)

4 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxb

De ontspanning en het genot van mijn zoontje als die weer even bij mama mag ...
Meerdere moeders hebben rond 9 a 10 maanden dat kolven moeilijker wordt maar live voeden zonder problemen. Je borsten laten zich gewoon minder makkelijk foppen. Je zou kunnen proberen om andere maat borstschilden te proberen dat kan veranderen over de tijd. Het feit dat je zoontje ontspannen van de borst komt en niet gefrustreerd is ook een duidelijk teken dat je productie voldoende voor hem is.

4 maanden geleden

Met een kindje die 9 weken te vroeg geboren is heel trots blij en dankbaar dat ik hem al bijna 10 maanden borstvoeding mag geven ❤️ het blijft een fijn momentje zo met zijn 2tjes 🥰

4 maanden geleden

Hier mag ik na bijna 10 maanden mijn zoontje nog voeden, ik geniet zo doordat ik hem ook zie genieten. Het voeden is ook echt een rust momentje voor ons samen. Ik vind het zo bijzonder dat mijn lichaam melk aanmaakt die speciaal is afgestemd op hem. Al brengt het ook veel onzekerheid mee, is mijn melk wel genoeg, groeit hij genoeg en daarnaast ook nog kritiek van anderen of je niet beter flesvoeding kan geven. Maarja vooral genieten gelukkig 🥰

4 maanden geleden

Reactie op aflla

Hier mag ik na bijna 10 maanden mijn zoontje nog voeden, ik geniet zo doord ...
Lekker je gevoel volgen naar niemand luisteren die daar op tegen is💞 goed werk mama!

4 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxb

De ontspanning en het genot van mijn zoontje als die weer even bij mama mag ...
Hoe zijn zijn plasluiers op de dagen dat je hem zelf voedt? Als hij genoeg plast heb je genoeg melk lijkt me :)

4 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Lekker je gevoel volgen naar niemand luisteren die daar op tegen is💞 goed ...
Super lief, doe ik zeker ❤️

4 maanden geleden

De rust en kalmte die je ziet bij je bab is ongekend. Je baby zien groeien op jouw melk... Het gevoel weer 1 te zijn tijdens zo'n moment, net zoals in de buik ♥️ Nu met 9 maanden het contact tijdens het voeden, hij kijkt mij dan aan tijdens het drinken en grijpt naar mijn mond of neus en dan zeg ik, hallo lieverd.. dan krijg ik de grootste glimlach ever. Zo lief. Inmiddels krijgt hij hier ook twee flesjes kv op een dag en voed ik zelf nog 3x overdag en snachts zovaak hij wilt. Ik hoop dit nog even vol te houden, want het is ons laatste kindje en het idee van nooit meer een baby aan mijn borst maakt me emo 😅😅😅😅

4 maanden geleden

Reactie op killian

De rust en kalmte die je ziet bij je bab is ongekend. Je baby zien groeien ...
Die laatste zin! Ja echt hier ook! Dus echt extra veel genieten van al 9,5e mnd bv!