170 Reacties

één jaar geleden

Dit is nou echt een hele leuke topic ☺️ Mijn positieve verhaal is dat wij afgelopen weekend een eerste sneakpeak hebben gehad van onze dochter met een 4d pretecho 🤩 Mijn partner vond dot ergens we spannend want wat als we toch in eens gekkigheidjes zouden gaan zien maar gelukkig was / is dat niet zo en hebben wij een mooie dochter die al mooi boven het gemiddelde zit . Wat extra mooi is achter dit verhaal is vooral het stukje partner , mijn partner heeft de hele zwangerschap al wat meer moeite gehad met het bonden en het contact leggen met de baby in mijn buik wat erg logisch is want hij ervaart dit allemaal toch even wat anders dan wij mama’s . Maar toen hij eenmaal de kleine meid op beeld zag verdween dat gevoel bij hem vrijwel meteen en was het liefde op het eerste gezicht 🥹❤️ Dit maakte mij als mama ontzettend trots en ook weer extra gelukkig dat hij nu ook eindelijk kan gaan meegenieten van dit prachtige avontuur . Ik betrap hem nu ook iedere avond op het terug kijken van de opnames van de pretecho , wat natuurlijk ontzettend lief is . We moeten nog eventjes , ik zit zelf nu op 31+1 weken maar wij kijken nu al enorm uit naar onze dochter en wij kunnen eigenlijk niet meer wachten 🤩😂

één jaar geleden

Hier van de week datum gepland voor de inleiding dus het echte aftellen kan soort van beginnen 🥰. Al ga ik er vanuit dat we die datum niet gaan halen maar ja.. toch een fijne gedachten. En als ik het vraag neemt manlief ook zaken over van het huishouden 😊

één jaar geleden

Top topic. Ik had een echo. Een week geleden waar de baby dacht dat de echo apparaat een beetje voeding was. Ze maakte veel liobewegingen schattig om te zien Mijn vriend masseert elke dag mijn voeten terwijl hij dat echt vies vind 😋 En last but not least onlangs koffie willen zetten maar de tas vergeten. Zalig momentje waarbij ik nu heel hard om moet lachen

één jaar geleden

Reactie op LisaxAimee

Dit is nou echt een hele leuke topic ☺️ Mijn positieve verhaal is dat wij ...
Wat super leuk om te lezen!! Het geeft zo'n warm gevoel als je ziet dat je partner meer aan het bonden is met de ongeboren baby 🥰

één jaar geleden

Mijn man geeft graag een kusje op m’n buik als hij weggaat 🤰 Elke keer als m’n zoontje (2 jaar) uit spelen gaat bij opa en oma, krijg ik nu ook van hem een kusje op m’n buik 🥰😍🥰😍🥰😍 Dat is toch om te smelten! Zo lief 🥹

één jaar geleden

Reactie op tango

Mijn man geeft graag een kusje op m’n buik als hij weggaat 🤰 Elke keer a ...
Oooh dat is te lief! Vooral ook van je zoontje 🥰 Mijn zoontje wil niet dat er baby's komen hier haha! Mijn positieve momentje is dat de datum van inleiden gepland staat. Dus kan nu echt af gaan tellen❤️

één jaar geleden

Deze ochtend op kraambezoek geweest en mocht ik het kleine ventje vasthouden. Zo bizar om te bedenken dat er ook zo'n klein hummeltje in mijn buik zit! 🥰 én dat we hem bijna gaan ontmoeten

één jaar geleden

Wat een leuk topic! Wij hadden afgelopen vrijdag echo om te kijken of de placenta goed ligt (helaas niet kunnen zien dus nog een keer). Maar toen zei de echoscopiste dat onze baby haar heeft en dat liet ze ook zien. Vonden we zo leuk 🥰🥰

één jaar geleden

Nog iets leuks om toe te voegen voor vandaag! HET VERLOF IS BEGONNEN! 🥳 Tot in april!

één jaar geleden

Jaaaaaa. Laatste werkdag overleefd! Het werd stiekem toch steeds zwaarder. Lekker met verlof voor 5,5 maand 😊 Morgen staat onze zwangerschapshoot gepland 😊 Komend weekend een weekendje Scheveningen om nog met z’n 2tjes te genieten, met perfecte weersvoorspellingen 😊 Daarna lekker rommelen in huis & genieten van lunch dates met vriendinnen 😊 Helemaal zin in de komende weken & heel benieuwd om vervolgens ons kleine meisje eindelijk te gaan ontmoeten! ♥️

één jaar geleden

Gisteren een zeer gezellige avond gehad met collega's én de vermoeidheid viel ontzettend mee. Normaal lig ik om half 10 te slapen en nu pas om 1 uur thuis. Vandaag moet ik de prijs betalen, maar het was het helemaal waard. 🤗
Hier kan ik gewoon echt niet wachten mijn dochter van 4,5 als “grote” zus te zien. Dagelijks de vraag wanneer de baby uit de buik geboord word😂🤪 Mijn vriend die staat te popelen. En heerlijk dat geneus in ons meisje haar kamertje🩷 alles is klaar. Maandag met 36 weken de liggingsecho en dan kan het aftellen écht beginnen🙌

één jaar geleden

Heel fijn zo'n topic! Ik ben erg blij dat ik, sinds dat ik met verlof ben, minder last heb van mijn bekken! 🥹 Toen ik nog werkte kon ik in de avond en de dag erna vrijwel niks beginnen door de pijn. Dat is nu gelukkig stukken minder 😌

één jaar geleden

Vandaag de babykamer doosvrij gemaakt en de box in de woonkamer gezet! Het gaat steeds meer voelen alsof Ukkie er echt bijna is. 😊

één jaar geleden

Deze week mijn babyshower gehad en ik heb net voor mijn verlof een promotie gekregen op werk 😍. Mijn broer is nu bij ons op visite om te helpen met meubelen in elkaar zetten😊.

één jaar geleden

Speentje van m’n zoontje gisteravond doorgeknipt. Hij sliep altijd met twee spenen dus een grote drama was het niet, maar we willen dat hij stopt met de speen. Met 1 speen heeft hij vannacht gewoon geweldig geslapen. Kapotte speen zelf in de prullenbak gegooid. Nu nog een moment vinden om definitief met de speen te stoppen 😊 Super trots op dat kleine ventje hoor!!! 🥰

één jaar geleden

Reactie op tango

Speentje van m’n zoontje gisteravond doorgeknipt. Hij sliep altijd met twee ...
Hoe oud is je zoontje nu? Hier bijna 2,5 en we zijn zo ver dat ie het speentje alleen nog in bed heeft ipv ook beneden en zo..🙈😅 Alleen (hormonen🤣) mn hart breekt als we dat ook nog weg moeten nemen, zeker aangezien er met tweeling op komst en start van voorschool al zoveel gaat veranderen komende tijd...

één jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Hoe oud is je zoontje nu? Hier bijna 2,5 en we zijn zo ver dat ie het speen ...
M’n zoontje is van juli 2021! Hij slaapt ook enkel met speen, sinds hij 1,5 jaar is, is speen alleen voor in bed. Oh je wilt niet weten hoe schuldig ik mij voelde 🫣 eerst z’n speen kapot knippen en daarna liegen. Dus ik sta gisteravond half huilend te vertellen dat z’n speen stuk is. En hij gooit hem zo zonder pardon in de prullenbak 😂

één jaar geleden

Reactie op tango

M’n zoontje is van juli 2021! Hij slaapt ook enkel met speen, sinds hij 1, ...
Aah oke paar maandjes jonger dan! Hier is t echt gewenning aan de (enorme) zuigbehoefte die hij als baby had volgens mij. Hij drinkt ook nog steeds smorgens en savonds aan de borst, liefst nog vaker als ik hem daarin niet begrens..🙈😅 Dus dan denk ik nouja dat speentje.... Maarja het is beter om gewoon te stoppen natuurlijk😭

één jaar geleden

Enorm dankbaar voor de babyborrel van gister. Onze familie en vrienden die er allemaal waren. Zo fijn om te weten dat die kleine man het straks aan liefde, aandacht ( en ja ook verwennerij) niet gaat ontbreken 💙🩵