170 Reacties
茅茅n jaar geleden
Vandaag te horen gekregen dat zondag de inleiding gedaan word merk dat dit nu wel echt een opluchting is en me goeie moed geeft voor de komende dagen
茅茅n jaar geleden
Voor mijn gevoel is vanacht mijn baby een klein beetje ingedaald waardoor ze eindelijk niet meer tegen mijn ribben en longen aan ligt 馃コ馃ぉ ik kan weer relaxed ademhalen 馃槀馃槀馃槀
茅茅n jaar geleden
Kan jij een foto doorsturen?
Eindelijk de stickers binnen 茅n nu zijn ze helemaal klaar.
Ontzettend blij mee 馃グ
De badspeeltjes in het doosje zijn een traktatie voor de kindjes op de opvang van mijn zoontje.
茅茅n jaar geleden
Reactie op July Baby On Its Way
Eindelijk de stickers binnen 茅n nu zijn ze helemaal klaar.
Ontzettend blij ...
Ook deze nog 馃グ
Om het plastic doosje zit een armband die je kan verstellen.
Ohja, het thema is walvisjes 馃き
茅茅n jaar geleden
Vandaag voor het eerst een zakje borstmelk kunnen invriezen van mijn vrouw 馃槏 Trots op haar toewijding om straks 贸贸k borstvoeding te kunnen geven! Melk van haar beide moeders 馃挍
Ik ben nu 37+2, dus als ze nog even blijft zitten, kunnen we alvast een goede voorraad aanleggen 鈽猴笍 Blij!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Charlotte272
Vandaag voor het eerst een zakje borstmelk kunnen invriezen van mijn vrouw ...
Wooow begrijp ik het dan goed dat zij niet zwanger is en door middel van kolven melkproductie of gang heeft weten te brengen?!馃槺
Nog nooit van gehoord dat zoiets mogelijk is maar als dat het geval is ontiegelijk knap!
Ben wel super nieuwsgierig nu馃槉馃挭
茅茅n jaar geleden
Geluksmomentje: Mijn kat (ik zeg mijn, omdat ze niks te maken wilt hebben met mijn man en bij mij komt ze af en toe nog wel slijmballen) is totaal geen schootkat. Ze heeft in de afgelopen 10 jaar nog nooit bij mij op schoot gelegen, maar vandaag heeft ze 2x op mijn buik gelegen.
Welgeteld bij elkaar maar 5 mins, maar iets is beter dan niets 馃槀 vraag me toch af of dit betekent dat de bevalling elk moment kan gebeuren (39 weken vandaag).
茅茅n jaar geleden
Reactie op hallobaby2
Wooow begrijp ik het dan goed dat zij niet zwanger is en door middel van ko ...
Haha ja, dat klopt! Door middel van kolven, de pil slikken en domperidon slikken (dat is medicatie die pas bevallen vrouwen ook wel eens krijgen als hun borstvoeding niet goed op gang komt) - als je dat lang genoeg doet (en ook nog eens geluk hebt), kan je borstvoeding opwekken zonder zwangerschap! De methode heet het Newman-Goldfarb Protocol. Het is geen garantie dat het werkt, maar wij hebben ontiegelijk veel geluk - bij mijn vrouw werkt het dus als een tierelier! Zo blij!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Charlotte272
Haha ja, dat klopt! Door middel van kolven, de pil slikken en domperidon sl ...
Wooow wat super knap van haar! Daar mag trots op zijn op zo'n vrouw馃槏馃挭super bijzonder!
茅茅n jaar geleden
Ik heb heerlijk even alle tijd genomen om make-up op te doen. Nu met m'n verlof loop ik er eigenlijk elke dag bij als een slons - haar in een knot, joggingspak aan en gaan. Maar dit voelt best fijn ondanks dat ik de deur niet uit hoef vandaag 馃檭
茅茅n jaar geleden
Reactie op Charlotte272
Wauw wat goed en wat fijn dat het zo goed gaat! Een tip, vries iets kleinere porties in, 150 ml is best heel veel en het is zonde als je straks restjes weg moet gooien, kun je beter 2 zakjes ontdooien mocht de baby toch op een gegeven moment zoveel nodig hebben :)
茅茅n jaar geleden
Reactie op Charlotte272
Wat mooi en bijzonder!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Marit91
Wauw wat goed en wat fijn dat het zo goed gaat! Een tip, vries iets kleiner ...
Oh goed om te weten! Raad je dan 100 aan of meer 75/80?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Charlotte272
Oh goed om te weten! Raad je dan 100 aan of meer 75/80?
Hangt af wanneer je het wil gebruiken? Voor later vind ik 100 een mooie basis maar dat duurt waarschijnlijk een paar maanden (!) voor je kindje zoveel drinkt.
Mijn kindje heeft sowieso nooit meer dan 130 gedronken trouwens. Maar dat verschilt per kindje natuurlijk!
Super handig zijn ook flexibele ijsblokjes vormen met deksel. Dan vries je het per ongeveer 30ml in en kan je die altijd gebruiken om andere porties bij te vullen 馃槉
茅茅n jaar geleden
Reactie op SunnyMom
Hangt af wanneer je het wil gebruiken? Voor later vind ik 100 een mooie bas ...
Die ijsblokjesvormen wil ik idd ook halen! Maar ik heb ook bewaarzakjes met een afknipbaar schenktuitje, die ik dan overeind kan zetten in de koelkast deur - ik dacht dat ik dan gedurende de dag wat scheutjes bij kon vullen, indien nodig? Dat we het dan verdeeld over de dag kunnen gebruiken (en de nacht ervoor laten ontdooien in de koelkast) - maar wellicht is dan 100ml alsnog voldoende?
Ik hoor graag gedachten hierover haha