170 Reacties

één jaar geleden

Wat een verademing dat het vandaag tot nu toe droog is en ik net heerlijk een stukje buiten kon waggelen ( wandelen kun je het niet meer noemen) Knap er gelijk een stuk van op 😊

één jaar geleden

Zo blij met mijn lieve familie! Helaas heb ik bedrust gekregen van de gyn omdat het toch een beetje zwaar wordt voor mijn lichaam, maar gisteren zijn mijn moeder en tante en een vriend van mn tante langsgekomen om me te helpen met het huishouden, ze hebben me op de bank gezet en samen met mijn man heel de was weggewerkt, die twee laatste projecten afgemaakt waar we nog mee bezig waren, mijn slaapkamer en eettafel opgeruimd en het hele huis gestofzuigd, dat had mij niet gelukt al had ik er drie weken voor. Daarna heeft mn ma ook nog heerlijk voor ons gekookt met restjes voor in de vriezer voor vandaag of een andere dag, echt helemaal super!

één jaar geleden

Reactie op Sion

Zo blij met mijn lieve familie! Helaas heb ik bedrust gekregen van de gyn o ...
Ah wat fijn!

één jaar geleden

Net proefdruk van ons kaartje opgehaald, hij is zo leuk 😍😍 zo blij met een creatieve vent, heeft hij weer super mooi getekend 🥰

één jaar geleden

Vet stom verhaal maar ik heb m’n man voor z’n verjaardag dure Samsung oortjes gegeven en daar maakt hij ook dagelijks gebruik van met sporten. Hij is ze verloren en we hebben overal gezocht. Enige optie was nog buiten op straat omdat hij gisteren uit z’n werk het doosje had laten vallen naast de auto. Het heeft mega hard geregend en wij hebben ongeveer 0,4 auto plek per huishouden in onze straat dus… wat is de kans 🤷🏻‍♀️ ook omdat hij ondertussen al drie keer is weggeweest met de auto. Na het zoeken in huis, tassen, jassen, sportbroeken, sporttassen, wasmachine en droger, liepen we door de straat en daar lagen ze!!!! En… ze doen het nog 😱 Het mag een keertje meezitten 🤗 yes!

één jaar geleden

Eindelijk even een lichtpuntje bij inmiddels derde dag van de inleiding. Ik ben vandaag opgenomen en een lactatie deskundige heeft met mij borst massage geoefend. Hierdoor heb ik met eerste beetje melk kunnen opvangen en invriezen 🥰

één jaar geleden

Reactie op AmberNewMum

Eindelijk even een lichtpuntje bij inmiddels derde dag van de inleiding. Ik ...
Yes!!! You go girl! Goed gedaan 👍

één jaar geleden

Na een week van bronchitis bij m’n zoontje (bijna 2) hebben we nu weer een nachtje doorgeslapen 🥳 (hij en m’n vriend dan, doorslapen zit er met 39wk echt niet meer in 😂) Zoontje is nu net pas wakker aan het worden, en ik heb al heerlijk m’n decaf bakkie koffie in rust gedronken 😊 goed begin van de zaterdag 🥰

één jaar geleden

Ze hebben gisterenavond mijn ballonnetje eruit gehaald en vandaag heb ik gelukkig alleen nog tabletten, wat een verschil is dat! Vandaag is heerlijk in vergelijking met gisteren.

één jaar geleden

YES!! Ze hebben mijn vliezen gebroken. Nu bijkomen van de opluchting en daarna gaat het infuus aan! Binnen 24u zou onze meid geboren worden 🥰

één jaar geleden

Reactie op Wencke90

YES!! Ze hebben mijn vliezen gebroken. Nu bijkomen van de opluchting en daa ...
Veel succes met de bevalling!

één jaar geleden

2e nacht thuis en de kleine heeft keurig haar voedingen op en is tussendoor niet wakker geworden! Voelt als een overwinning!!

één jaar geleden

Wat is mijn vriend toch een fijne zorgzame man! Zo fijn om te zien hoe hij het grootste gedeelte van de zorg van onze zoon op zich neemt en ook supergoed er voor zorgt dat ik niet voorbijgelopen word enzo. En dan is het zo fijn ook dat zoonlief ook echt een tevreden ventje is die echt heel weinig mekkert! Zo trots op die mannen van mij 🥰

één jaar geleden

Zondag bevallen van mijn eerste dochter. Man wat een rijkdom ik was zo nerveus en onzeker over alles maar wat is het een heerlijke baby. Ze is zo rustig en doet het zo goed. Alles is mij zoveel meegevallen 🥰

één jaar geleden

Vandaag voor het eerst sinds m'n bevalling weer even naar buiten geweest, zo fijn!

één jaar geleden

Ik heb weer gepoept 🥳🥳🥳🤣🤣🤣 was wel even spannend, ook omdat de wond van m’n Ks heel lichtjes aan het bloeden is (vk al gekeken, even aankijken) Maar het is gelukt 😂😂👍🏼👍🏼

één jaar geleden

Vanochtend voor het eerst mezelf zelfstandig kunnen afdrogen zonder hulp van mijn man voor mijn benen (keizersnede). Man kwam bezorgd de badkamer in met de vraag of er iets aan de hand was, aangezien ik aan het huilen was uit opluchting 😅 Dat die kleine stapjes zoveel kunnen doen met je 😁

één jaar geleden

Mn vliezen zijn rond 00.00 gebroken!! 🤩 Nu gaat het vast niet lang meer duren, morgen uitgerekende datum.. spannenddd

één jaar geleden

Vandaag met onze kleine meid het ziekenhuis verlaten nu weer lekker met ons 3e genieten thuis 🥰

één jaar geleden

Wanneer je moeder ( ook wel oma ) zenuwachtig wordt van het afwachten op de bevalling dus dan maar vanuit tijd verdrijf gaat haken 🤩😍 te schattig om niet te delen .