170 Reacties

één jaar geleden

Vandaag een heerlijk rustig dagje, na een hectische week. Onze zoon lekker naar de opvang, en wij thuis met onze dochter.. Nog een voeding in de koelkast staan, dus m’n vriend doet straks de volgende voeding, en ik ga mijzelf een paar uur opsluiten op de slaapkamer 😅 hopen dat ik ietsjes bij kan slapen 🤞🏼 Voel mij schuldig dat ik zo blij ben dat meneer een dagje weg is, maar weet ook dat zowel mn vriend als ik vanavond nog betere ouders kunnen zijn door de extra rust 😊

één jaar geleden

We zijn vandaag voor het eerst echt op pad geweest met ons meisje (3wk). Ze is ze mee geweest naar het centrum om cadeautjes voor een sinterklaasspel te halen en we hebben nog even geluncht. En ze heeft het echt super goed gedaan! Ze was wakker en alert, maar wel tevreden. En deze mama heeft voor het eerst in het openbaar borstvoeding gegeven en dat ging ook goed 💪 Daarna waren we allemaal moe en hebben we allemaal even heerlijk geslapen. Ik vond dit echt een topdagje!

één jaar geleden

Ik ben zo dankbaar voor mijn snelle herstel na mijn bevalling, dat de borstvoeding zo makkelijk gaat en dat onze kleine man niet zoveel klachten heeft zoals oudere broer had. Het is regelmatig even pittig en een goede balans zoeken. Maar ik ben zó dankbaar voor ons gezinnetje. 🥰💙

één jaar geleden

Wij mochten 3 dagen geleden de wekker ‘s nachts achterwege laten.. en madam heeft nu van 23 tot 04:30 geslapen 🥳🥳 en dat op bv, had ik echt niet verwacht 😅 nu snel ff eten, en dan door tot onze zoon wakker word 😅😊

één jaar geleden

Ik moet even zeggen dat wij vrouwen echt powerwomans zijn!! Ben trots op mezelf als ik terugkijk op de bevalling! Wat hebben wij (iedereen die op welke manier dan ook bevalt) een oerkracht in ons. 🥰

één jaar geleden

Onze kleine van bijna een maand is vandaag wezen floaten. Mevrouw heeft het de volle 30 minuten al trappelend volgehouden en ligt nu lekker zen te slapen 🥰 Zeker aan te raden! Naast dat meeste baby's het erg fijn vinden is het als ouder ook super leuk om naar te kijken!

één jaar geleden

Ik pas officieel al m’n kleding weer 🥳 nu mn “strakste” broek aan.. en die zit weer top! Wel erg blij dat ik Sws alleen high-waist broeken heb 😅 met de wond van de ks denk ik niet dat ik andere broeken al aan had kunnen trekken 🫣

één jaar geleden

Och zo heerlijk dit! Vriend met zoonlief naar de schoonfam, en ik met onze dochter lekker thuis. Lekkere snacks en serie erbij 👍🏼 GENIETEN!

één jaar geleden

Mees sliep voor de tweede nacht door eergister van 2330 tot 0630 en vannacht van 2330 tot 0830 😱😍🥳

één jaar geleden

Vannacht zelf op het logeerbed geslapen om een nachtje bij te tanken. Kom ik om 7.15 beneden, zit mijn vriend de fles te geven, blijkt ons zoontje gewoon te hebben doorgeslapen!!🤩 om 22.30 laatste fles gehad en de hele nacht niks gehoord. Hij is zelf een aantal keer gaan kijken om te zien of hij nog leefde hahaha🙏

één jaar geleden

En weer een nacht van 8u gemaakt 🥳🤩 en kan het nu zo goed gebruiken, al een week strontziek 😅

één jaar geleden

M’n vriend is plots vrij vandaag, dus ik heb nu m’n 2de bakkie koffie op bed, met onze dochter slapend in de wieg naast mij. Terwijl hij onze zoon uit bed gehaald heeft, en nu beneden met die stuiterbal aan het ontbijten is. Lang leve sneeuwvrij 🥳🥳🥳

één jaar geleden

Even delen dat mijn zoon deze week twee ochtenden heeft proefgedraaid op het kinderdagverblijf en hij zo vrolijk thuiskomt, helemaal aan het brabbelen alsof hij wil vertellen hoe het was. Zo fijn! Ik kan gerust gaan werken volgende week 😊

10 maanden geleden

De dag voor me verlof erop zit, besloot Mees even te gaan rollen van rug naar buik!! 😍 #trots En morgen mag ik weer aan t werk, spannend!

10 maanden geleden

Reactie op MC26

De dag voor me verlof erop zit, besloot Mees even te gaan rollen van rug na ...
Whaaa wat goed!! Liam probeert dit ook maar komt nog niet over zijn armpje heen, tot zijn eigen frustratie 🤣

10 maanden geleden

Zo blij dat onze dochter vanacht helemaal heel doorgeslapen van half 8 tot 7.15 zonder een keer speen erin hoeven doen! 🥰

10 maanden geleden

Eerste dag werken. 9.15 en nu al tranen in mn ogen, kreeg een superlieve mail met allemaal berichtjes van collega’s die me succes wensen 🥹🥹🥹

10 maanden geleden

Reactie op Fem.

Eerste dag werken. 9.15 en nu al tranen in mn ogen, kreeg een superlieve ma ...
Haha leuk he!!! Hier t zelfde

10 maanden geleden

Na twee weken intensief werken aan slaap, kan mijn zoon nu zelfstandig in slaap vallen. Met een kort bedritueel snapt hij dat hij moet gaan slapen. Nu nog de slaapjes verlengen en zit hij in een goed ritme.

10 maanden geleden

Vandaag is m’n dochtertje 4 maanden en wat zijn we toch trots op haar ❤️ Van een klein fragiel meisje (geboren met 36 weken) en wat opstart problemen naar een vrolijke meid die steeds sterker wordt. Al zelfs een paar keer gerold van buik naar rug. 🥰