170 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Chamss
Mag ik vragen hoe jullie het zelfstandig leren in slaap vallen hebben aange ...
Pick up put down methode. Verkort slaap ritueel en 4S. Het is eigenlijk te vroeg voor trainen, maar als je er bij blijft en de veiligheid en geborgenheid kan geven en vol blijft houden bij elk slaapje komt het goed.
10 maanden geleden
Reactie op audreymegane
Pick up put down methode. Verkort slaap ritueel en 4S. Het is eigenlijk te ...
Wat is jullie slaap ritueel?
10 maanden geleden
Reactie op wensmama.met.pcos
Wat is jullie slaap ritueel?
Op bed leggen (ons bed). Slaapzakje aan. Dan rolgordijnen dicht, pink noise aan en goed contact zoeken met hem. Dan met hydrofiel inbakeren (hij is dit nu gewend maar kan ook zonder), en liedje zingen wat bij het inbakeren hoort. Leg hem in bed en hij draait in een ruk zn hoofd naar rechts en doet zn ogen dicht. Als ie nog even moeite heeft, kijkt hij naar links en ziet daar twee knuffeltjes. Als ie nog meer moeite heeft dan draait ie met zn hoofd heen en weer. Ik blijf Niet meer op de kamer, omdat ik wil dat hij ziet dat ik wegga, anders verwacht hij me weer bij wakker worden. Helaas is het wakker worden nog wel een ding, dat is altijd huilend helaas.
9 maanden geleden
Reactie op Fem.
Jaaa hier ook eindelijk weer eens een goede nacht, meneer heeft geslapen va ...
Oh ik maak niet wakker, tenzij het langer dan 4u is overdag. 08:30 zou 4u zijn, maar ik zie al wat beweging op de babyfoon.. dus denk dat ze zich nu wel aan de 4u houdt 😅
Eerst nog even opstarten met m’n zoontje, zodat die ook wat quality time heeft met mama voor hij mij weer moet delen met z’n zusje 🥰
9 maanden geleden
Reactie op IreenK
Ah ja, ik moet morgen.. dan leg ik dr aan als m’n wekker gegaan is 😅 die g ...
Oooh dat zou fijn zijn ja! Dit is nu mijn tweede week, tot nu toe werd hij elke keer voor de tweede keer in de nacht een uur voor m’n wekker wakker.. die staat rond 7 op de thuiswerkdagen en 6 als ik naar kantoor moet. Dit is de eerste keer dat ik daadwerkelijk mijn wekker nodig heb gehad, en dan heb ik hem zelfs nog verzet naar 7.30 😂
8 maanden geleden
Zoon uit logeren, en dochter besluit voor het eerst sinds 3 maanden weer eens door te slapen 🥳 Oké dat ik al sinds 6u klaar wakker ben nemen we dan maar voor lief 😂
Vriend ligt nog naast mij te slapen, dochter ook in de wieg.. dus heb voor mijzelf maar even een lekker bakkie koffie gehaald beneden 😅