170 Reacties
7 maanden geleden
Mijn bedtijd is wanneer onze dochter naar bed gaat, en momenteel zijn we die aan het vervroegen zodat ze straks “gelijk” loopt met ons zoontje. Vandaag was het 20u, maar ik was zo nog niet klaar om te gaan slapen! Ik mis ook de tijd met m’n vriend samen..
ik was op app aan het klagen dat ik dorst had, en wat wou snaaien..
komt hij net boven met een glas wijn (sinds 3 dagen geen bv meer🥺) een flesje koud water en een beker vol met zoute sticks 😍😍😍😍 omg, ik hou van deze vent!
Vrijdag hopen we de bedtijd do it genoeg bij elkaar te hebben om weer de avond voor onszelf te hebben, en wat ga ik toch een lekkere borrel plank voor deze kerel maken 🥰
5 maanden geleden
2 maand geleden is hier voor het laatst iets positiefs neergezet... Dat kan natuurlijk niet. Ik trap weer af: met onze 3 jarige peuter is tandenpoetsen altijd een groot drama. Sinds een paar dagen proberen we het beneden bij de wasbak en het werkt, ik mag alles even bijlangs gaan en daarna poetst hij nog even zelf 🥳
5 maanden geleden
Ik geniet nu zoveel meer van alle mijlpalen 🥰 madam maakt enorme sprongen afgelopen weken.. zelf gaan zitten, zichzelf optrekken… en omdat ze nu zelfstandig kan gaan zitten, mocht ze vandaag voor het eerst met mij mee ín het winkelkarretje 🥳 mensen bleven ons maar stoppen om te zeggen hoe schattig ze was /is 🥰
5 maanden geleden
Mijn dochter heeft vanochtend voor het eerst sinds 4 dagen borstweigeren weer heel rustig live gedronken. Er is weer einde aan het licht van de tunnel.
5 maanden geleden
Reactie op AnkeTijsen
Mijn dochter heeft vanochtend voor het eerst sinds 4 dagen borstweigeren we ...
Uh licht aan het einde van de tunnel (net terug van vakantie en een nacht gereden)