13 Reacties

6 dagen geleden

Hier ook.. ze is net 2 en praat helaas nog enkele woordjes..

6 dagen geleden

Reactie op mamababy03

Hier ook.. ze is net 2 en praat helaas nog enkele woordjes..
Hier ook net 2 geworden, 17 november!

6 dagen geleden

Hier word de hele dag geklets. Met bijna hele zinnen. 27 nov 2 geworden.

6 dagen geleden

Hier worden de oren vam mijn hoofd gekletst met een maximum van 7 woord zinnen maar meestal 3 achter elkaar. Het zou mooi zijn als je kindje 2 woordjes achter elkaar kan zeggen op deze leeftijd.

6 dagen geleden

Hier ook nog vooral losse woordjes, maar die zinnetjes van 2 woordjes achter elkaar beginnen langzaam aan ook te komen.

6 dagen geleden

Hier losse woorden maar hij kan wel vertellen wat hij bedoelt of wil. Soms twee woorden achter elkaar.

6 dagen geleden

Hier praat ze de hele dag door. Met best wel lange zinnen. 12 november is ze 2 geworden.

5 dagen geleden

Hier vaak zinnen van 4 of 5 woorden. Klopt niet altijd hoor ("ook een beetje kwark nog")

5 dagen geleden

Hier 23 november 2 geworden maar zegt nog niet heel duidelijk woorden probeerd wel liedjes.mee te zingen maar verder niets

4 dagen geleden

Mijn dochter van 2 nov ook 2 geworden zegt maar 7 woordjes en verder wijst ze alles aan om te snappen wat ze bedoeld. Volgens cb zou dat goed komen bij peuterspeelzaal dus ben benieuwd ze gaat er jan heen

4 dagen geleden

Hier ook veel losse woorden. Ze zegt spreekt wel met 2 woorden als ze hallo of doei zegt. Bijvoorbeeld hallo oma. Ze kletst wel veel, alleen meeste is onverstaanbaar 馃槄

3 dagen geleden

Reactie op cccctje

Hier 23 november 2 geworden maar zegt nog niet heel duidelijk woorden probe ...
Hier ook 23 november 2 geworden en precies het zelfde , motorisch hier wel heel goed ontwikkeld

gisteren

Reactie op Vlm

Hier worden de oren vam mijn hoofd gekletst met een maximum van 7 woord zin ...
Het zou idd mooi zijn maar ook prima als dat nog niet zo is. Niet echt steunend