28 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Koraaltje
Ik volg, onze eerste heeft ook koemelkallergie dus wij zitten er ook boveno ...
De probiotica van Bactiol zijn druppels die je door voeding kan mengen maar dus ook gewoon in het mondje kan druppelen. Met borstvoeding dus veel makkelijker als je geen flesjes geeft.
2 jaar geleden
Wij gebruiken micribiol druppels van vitals, heel tevreden over, krampjes voor 80%verminderd
2 jaar geleden
Reactie op Koraaltje
Doe je dit dan door de fles? Wij geven namelijk de fles.
Gebruiken wij ook dagelijks. Begonnen met kwart schepje en nu dagelijks een hele. Idd door de fles. Ik pak meestal die van 10uur omdat hij deze altijd leegdrinkt.
Geen krampjes meer hier
2 jaar geleden
Reactie op Koraaltje
Doe je dit dan door de fles? Wij geven namelijk de fles.
Wij gebruiken dit ook, wij doen het inderdaad door de fles heen😊
2 jaar geleden
Wij zijn vandaag ook gestart! Ben benieuwd, laten we elkaar op de hoogte houden!
2 jaar geleden
Reactie op |Leentje|
Bactiol baby 👌
Hoelang duurde het voordat je verbetering merkte? Wij zijn nu 4 dagen bezig maar hij heeft sinds 2 dagen bijna geen ontlasting meer en heeft er wel last van. Vraag me af of dat door de bactiol komt. Hiervoor had hij 4-5 poepluiers per dag en de poepluiers die hij de laatste 2 keer had stonden behoorlijk en was ook echt een explosie. Hij is nu 3 weken en 2 dagen oud.
2 jaar geleden
Reactie op 8Katie8
Hoelang duurde het voordat je verbetering merkte? Wij zijn nu 4 dagen bezig ...
Bij mijn dochter merkte ik binnen een week verschil. Nu zijn we uit voorzorg in de eerste week al gestart. Hij is nu 5 weken en heeft weinig krampjes. Eerst had hij ook meerdere poepluiers op één dag maar sinds een paar dagen poept hij voornamelijk eind van de middag / avond ongeveer 2x. Hij heeft hier geen last van.