28 Reacties

2 jaar geleden

Vitals microbiol kind, werkt hier erg goed. Ook flinke krampen gehad na elke voeding. Na ruim een week gebruiken is het heel erg verbeterd!

2 jaar geleden

Bactiol baby 👌

2 jaar geleden

Wij hebben Orthica Orthiflor Start; een echte aanrader! Mijn kraamverzorgster adviseerde ons dit product toen ons kleine ventje zoveel last had van krampen. Het werd bij het gebruik de eerste dag even erger en daarna nam het direct af. Nu bijna geen krampen meer!

2 jaar geleden

Ik volg, onze eerste heeft ook koemelkallergie dus wij zitten er ook bovenop. Maar bij de tweede lokt het inderdaad ook op krampjes en niet op een allergie. Hoe geven jullie de probiotica?

2 jaar geleden

Ik wil gaan starten met Orthica vandaag. Ben heel benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Ik volg, onze eerste heeft ook koemelkallergie dus wij zitten er ook boveno ...
De probiotica van Bactiol zijn druppels die je door voeding kan mengen maar dus ook gewoon in het mondje kan druppelen. Met borstvoeding dus veel makkelijker als je geen flesjes geeft.

2 jaar geleden

Ik gebruik hier Vitals.

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook orticha Orthiflor start op aanraden van de kraamzorg en ze heeft er echt zoveel baat bij bijna geen krampjes meer.

2 jaar geleden

Reactie op Miesxxxx

Wij gebruiken ook orticha Orthiflor start op aanraden van de kraamzorg en z ...
Doe je dit dan door de fles? Wij geven namelijk de fles.

2 jaar geleden

Wij gebruiken hier probiotica van protectis easydrops. Zijn 5 druppels per dag, waar dan de vitamine D3 al bij in zit. Deze geven we op een vast tijdstip voor de voeding op een klein lepeltje. Na 4/5 dagen zagen wij aanzienlijk verschil!

2 jaar geleden

Wij gebruiken micribiol druppels van vitals, heel tevreden over, krampjes voor 80%verminderd

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Gebruiken wij ook dagelijks. Begonnen met kwart schepje en nu dagelijks een hele. Idd door de fles. Ik pak meestal die van 10uur omdat hij deze altijd leegdrinkt. Geen krampjes meer hier

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Wij gebruiken dit ook, wij doen het inderdaad door de fles heen😊

2 jaar geleden

Orthiflor Start doen we door afgekolfde melk. We zijn hier in tweede week mee gestart icm een Difrax fles speen S. Nu nagenoeg geen krampjes meer of heel kort.

2 jaar geleden

Wij zijn gisteren begonnen, ik ben benieuwd of we verschil gaan merken

2 jaar geleden

Hier vandaag gestart met orthiflor start. Ben benieuwd! 🤞🤞

2 jaar geleden

Wij zijn vandaag ook gestart! Ben benieuwd, laten we elkaar op de hoogte houden!

2 jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Bactiol baby 👌
Hoelang duurde het voordat je verbetering merkte? Wij zijn nu 4 dagen bezig maar hij heeft sinds 2 dagen bijna geen ontlasting meer en heeft er wel last van. Vraag me af of dat door de bactiol komt. Hiervoor had hij 4-5 poepluiers per dag en de poepluiers die hij de laatste 2 keer had stonden behoorlijk en was ook echt een explosie. Hij is nu 3 weken en 2 dagen oud.

2 jaar geleden

Hoihoi, Hier nog mensen resultaat met orthiflor start? Wij gaan vandaag beginnen!

2 jaar geleden

Reactie op 8Katie8

Hoelang duurde het voordat je verbetering merkte? Wij zijn nu 4 dagen bezig ...
Bij mijn dochter merkte ik binnen een week verschil. Nu zijn we uit voorzorg in de eerste week al gestart. Hij is nu 5 weken en heeft weinig krampjes. Eerst had hij ook meerdere poepluiers op één dag maar sinds een paar dagen poept hij voornamelijk eind van de middag / avond ongeveer 2x. Hij heeft hier geen last van.