4 Reacties
5 maanden geleden
Hoi!
Wij hebben toen Bram 5 maanden was 2 provocatie testen gedaan in het rode kruis ziekenhuis.
Ik dacht ook dat het een hele dag was. Maar het was uiteindelijk maar 3 uurtjes.
Ze bouwen namelijk de voeding op. Dus eerst 20cc dan 40cc 60cc tot 180cc en als die op is moesten wij nog een half uurtje wachten en daarna mochten we naar huis.
Ik had de kinderwagen mee zodat hij soort van kon slapen. Maar omdat hij ieder half uur weer wat moest drinken lukte dit niet. Daarom was ik wel blij dat we na 3 uur weer naar huis mochten.
Tip. Maak een foto van je zoontje voordat ze beginnen (je moet hem dan uitkleden zodat ze kunnen zien hoe zijn huid er uit ziet)
Zo kan je beter zien of hij dat ene vlekje al wel of niet had.
En eenmaal thuis zoveel mogelijk afwijkend gedrag noteren op papier en dit mee nemen naar je eind gesprek.
Heel veel succes gewenst, ik hoop dat het mee valt voor jullie.
5 maanden geleden
Hier ook gehad. Stelt niet heel veel voor hoor.. hij krijgt mini prikjes in z’n ruggetje en dan kijken ze of er een reactie opkomt. Mijn dochtertje heeft niet gehuild, gaf een kleine kik en was weer aan het lachen. Zijn echt super dunne naaltjes. Verder kwam er bij haar ei uit met een reactie en zijn toen naar het ziekenhuis geweest om het daar voor het eerst te geven (een hele dag) maar bleek geen allergie. Ze eet gewoon alles, dus de test is niet super betrouwbaar.
5 maanden geleden
Mama’s bedankt voor jullie reactie. Als ik het zo hoor stelt het dus niet zoveel voor. Had het heel groot gemaakt in mijn hoofd. Nou hopelijk komt er niks uit de test
5 maanden geleden
Bij ons ging het weer anders. Ivm koemelkallergie wilde de kinderarts geen risico nemen en pinda in het ziekenhuis testen. Ze kreeg ongeveer elk uur een steeds grotere hap pindakaas. Eerst een mespuntje, uiteindelijk een eetlepel. In totaal van 09.00 tot 14.30 in het ziekenhuis geweest, want na de laatste dosis moesten we nog 2 uur blijven ter controle.