6 Reacties

7 maanden geleden

Wat goed dat je dit opent erkend en er redelijk optijd bij was. Hier ook angsten en slapeloosheid gehad/ soms nog steeds. Ik ben via een maatschappelijk werkster bij psyche en zwangerschap terecht gekomen en zo bij een psycholoog. Nu EMDR en nog steeds therapie. Gaat al een stuk beter maar nog niet aan het werk. Dit ik lastig ook vanwege de meningen van anderem

7 maanden geleden

Wat goed dat je dit taboe wilt doorbreken! Zelf loop ik nu bij de psycholoog vanwege een niet verwerkte trauma van vroeger en wellicht burn out. Ook omdat ik de vele prikkels soms niet kan verwerken vooral als mn dochtertje ontroostbaar is. Ik heb net mn intake gehad dus ben benieuwd hoe verder.

7 maanden geleden

Jeetje wat heftig voor je! Hoe gaat het nu met je? Ik zelf ben mijn hele volwassen leven al bekend met depressies en angststoornis en slik daar ook antidepressiva voor. Mijn kleintje is nu 6 maanden en heb het gevoel dat ik nu tegen een postnatale depressie aan zit. Binnenkort maar eens naar de huisarts

6 maanden geleden

Hier een postnatale depressie. Heb nu hulp in de vorm van een psycholoog en emdr. Zou iedereen aanraden om hulp te zoeken.

6 maanden geleden

Wat goed van je! En mooi dat de pop-poli je zo helpt. Ik heb al jaren een angststoornis, negatieve gedachten en stress en kreeg er helaas na de geboorte van onze zoon weer wat meer last van. De pop heeft mij ook goed geholpen en zit nu bij de POH voor nog wat extra begeleiding. :)

6 maanden geleden

Reactie op celinefrederique

Wat goed dat je dit taboe wilt doorbreken! Zelf loop ik nu bij de psycholoo ...
Oh wat jij beschrijft met dat je de prikkels soms niet kan verwerken wanneer je kindje ontroostbaar is.. zo herkenbaar! Ik loop nu ook bij de psycholoog door traumatische bevalling en heb 4 maanden na bevalling hersteloperatie moeten ondergaan.. ik slaap ook heel slecht, kort lontje, niet mijzelf meer.