6 Reacties
4 maanden geleden
Wij gebruiken hem en vonden het de prijs zeker waard. De oudste heeft hem tot 2 jaar aangehad en nu ligt de jongste erin. Wij hebben er wel 2, heb je zeker nodig met ongelukjes en gewoon een wassen, helemaal met de winterzak, die duurt toch langer met drogen.
Vind ze wel prijzig hoor, als je dat er niet aan uit wil geven, zou je ook op vinted kunnen kijken.
4 maanden geleden
Reactie op -Marleen-1st
Wij gebruiken hem en vonden het de prijs zeker waard. De oudste heeft hem t ...
Wij hebben dezelfde ervaring. Ook voor beide kinderen 1 aangeschaft en die van ons neefje nog als reserve gekregen.
4 maanden geleden
Ik heb m ook. Tot nu toe alleen de zomer gebruikt natuurlijk en de winter lijkt wel erg dik. Maar ik denk wel fijn voor die echte koude nachten
4 maanden geleden
Ik ben meer fan van losse slaapzakken. (Ik heb beide) Ik vind de puckababy nog niet mooi zitten. Ik koop slaapzakken tweedehands/aanbiedingen dus qua prijs valt dat reuze mee. En steeds leuke nieuwe printjes. Daar wordt ik ook blij van.
De puckababy is lekker warm, maar de mouwen van het warme deel kunnen er niet af. Dus dat mis ik bij deze. Juist een wat dikkere zonder mouwen gebruiken wij vaak omdat het bij ons ook amper koud wordt.
(Tweede kindje dus weet redelijk wat ik kan verwachten qua temperatuur/soort slaapzak)
4 maanden geleden
Ja wij zijn ook fan en hebben er ook 2 gekocht. Je hebt eigenlijk voor alle temperaturen wel een goede oplossing.