66 Reacties

6 maanden geleden

Hier gaat het ook goed! Sinds deze week bieden we hem 2 maaltijden per dag aan. 鈥楽 ochtends is het vaak brood met boter/pindakaas, ei (geprakt met melk of gebakken strips), griekse yoghurt met vruchten puree, en wat fruit zoals aardbeien, appel, banaan, of mango. 鈥楽 avonds hangt het er van af wat wij eten. Van de week had hij dan rijst met gehakt in balletjes gerold en geprakte kidneybonen. Soms eet hij wel veel, andere keren bijna niets, maar hij vindt het in ieder geval leuk 馃槃

6 maanden geleden

Hier alles goed! Bieden meestal twee keer per dag aan. Na het ochtendslaapje fruit en/of havermout met pindakaas of notenpasta of omelet. Heel verschillend. En met avondeten zoveel mogelijk wat wij ook eten maar vaak wel lastig. Probeer wel ook bijna iedere dag iets nieuws aan te bieden. Deze week bijvoorbeeld zalm, varskenshaas en pasta. Best spannend allemaal, maar tot nu toe reageert hij vrijwel overal top op. Echt leuk om te zien. Hij onderzoekt weinig maar alles gaat meteen z鈥檔 mond in 馃槄

6 maanden geleden

Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat!! Wij geven meestal in de ochtend fruit, beginnen nu net met brood tussen de middag en dan avond eten. Geven jullie je kindjes ook al water? Wij eigenlijk nog niet. Ik vind het soms ook nog wel lastig om ons zoontje mee te laten eten ivm kruidig eten of zout wat erin zit.. soms doen we dan ook wel even uit gemak een komkommer of tomaat of iets makkelijks. Hoe doen jullie dit?

6 maanden geleden

Reactie op Livelli

Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat!! Wij geven meestal in de ochten ...
Hier hetzelfde. Ik kook soms dingen wat los zoals en voeg het later voor ons bij elkaar. Zoals de aardappels en groente. Wij geven ook nog geen water. Hij heeft ook regelmatig een dag dat hij niets wil. Zoals vandaag, ik had omelet gemaakt maar hij moest er niets van hebben. Lag uiteindelijk allemaal op de grond.

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Hier hetzelfde. Ik kook soms dingen wat los zoals en voeg het later voor on ...
Ja klopt dit doen wij ook met groente en aardappelen! Gelukkig is het nog niet zo dat ze moeten eten, komt vanzelf wel 馃グ