5 Reacties

5 maanden geleden

Ja je baby moet leren zuigen uit een knijpzakje. Net zoals een rietjesbeker etc. Sommigen kunnen dit al vrij snel anderen moeten er even aan wennen. Qua knijpzakje inspiratie of to go kan je eens kijken bij Kleinebuikjesvullen op instagram! Zij deelt hierover leuke tips en binnenkort komt er een receptenboek of iets aan volgensmij!

5 maanden geleden

Mijn baby had heel snel door hoe het werkte. Om dit aan te leren zou je thuis ook 1x per dag een kleine portie op die manier als snack kunnen gaan geven. Hier krijgt ie op verplaatsing wel eens knijpzakjes uit de Jumbo omdat het ook geen gedoe is met het 'correct' bewaren qua temperatuur dan. De app SOLID STARTS zou wel kunnen helpen om de stukjes te kunnen bekijken. Je kan het niet zo gek bedenken of het staat er in. Mijn baby vind pasta geweldig om a la rapley te eten maar wordt inderdaad snel een hele hoop rotzooi over hem heen. Als ie zich niet vuil mag maken laat ie het ook wel toe dat ik het nog vasthoudt en hij er van kan sabbelen.

5 maanden geleden

Ik zou ook naar je kindje kijken. Eten is nog echt extra en ook als je 1of2 keer per dag op pad gaat, ben je nog genoeg thuis om te oefenen. Mijn kindje was op die leeftijd net zo blij met een bijtring aan tafel. Dus op pad vond ik dat soms toch echt handiger dan 'een bende'. Je kindje zal de komende tijd flink gaan oefenen op de pincetgreep. Als dat lukt dan kan je ook kleine stukjes geven en dat is een stuk makkelijker

5 maanden geleden

Wij geven als we onderweg zijn wel eens komkommer. Dat snijden we in een soort grote repen(formaat volwassen vinger). Daar kan hij dan prima op sabbelen/knagen zonder heel veel rotzooi. Als er geen stoel is zetten we hem gewoon bij ons op schoot.

5 maanden geleden

Dankjulliewel voor de tips en het meedenken