8 Reacties
7 maanden geleden
Ik zou echt aanraden om even langs de dokter te gaan met deze luiers😅 Ontlasting kan enorm verschillen bij baby’s, maar alleen een dokter kan beantwoorden waardoor het komt :).
7 maanden geleden
Tandjes poep is juist heel dun en zuur ruikend. Dit is vaste poep. Baby poep hoort zacht te zijn, met een foto kan ik niet inschatten hoe hard het is. Het lijkt erop dat ze minder vocht binnen heeft gekregen waardoor haar poep harder wordt. En die stukjes is onverteerd voedsel. Ik denk onschuldig, maar je kan altijd de huisarts of consultatiebureau de foto kunnen tonen met je verhaal als je zelf twijfeld.
7 maanden geleden
Owja en voordat de diarree en harde ontlasting begon misschien een paar dagen geen ontlasting gehad? Dan kan het ook een verstopping zijn geweest. De diarree is dan het enige qua poep wat de harde ontlasting kan passeren en lost het nu vanzelf op. Heeft ze er erg last van?
7 maanden geleden
Reactie op |Leentje|
Owja en voordat de diarree en harde ontlasting begon misschien een paar dag ...
Dankjewel voor je antwoord! Ik had al een berichtje gestuurd via de CZ app maar dit duurde me te lang 🙈 Het word ondertussen wel voorgelegd aan een arts dus ik wacht dat ook nog even af.
Verder had ze heel veel diarree luiers voor deze luier. De ontlasting is gewoon zacht het ziet er inderdaad wat harder uit op de foto. Ook heeft ze gewoon de dagen voor vandaag en gisteren normale ontlasting gehad en in de hoeveelheid zoals normaal. Daarom dat ik dit zo raar vind!
Onverteerd voedsel zou wel eens kunnen.
Dankjewel in ieder geval 😊
7 maanden geleden
Reactie op Jennybabyx
Dankjewel voor je antwoord! Ik had al een berichtje gestuurd via de CZ app ...
Dan verwacht ik dat het wel mee valt en dat het toch haar darmen zijn die moeten wennen aan vast voedsel. Zeker als ze wat minder gedronken heeft, eerder diarree had en ze extra rijstebloem heeft gehad, kan ik de poep van de foto wel verklaren. Maar hee.. ik ben geen dokter 😁 dus afwachten wat je via de app terug krijgt.
6 maanden geleden
Reactie op Spirit
Mag ik vragen wat hier uit is gekomen? Onze dochter had ook een paar flinke ...
Er had een arts naar gekeken en de vlokjes zijn onverteerd voedsel. De symptomen vonden zij verder passen bij een virus. Zolang er geen koorts bij kwam kijken en de diarree niet erger werd of het drinken slechter ging hoefde we niks te doen. Als dit wel het geval was moesten we de huisarts inschakelen of als het weekend was de HAP bellen. We zijn nu dus een week verder en ze is echt ziek. Dus het is waarschijnlijk bij haar wel een voorbode geweest dat er iets niet helemaal lekker zat en dat is nu al een weekje ook bezig 😔 Bij de huisarts geweest en die vermoed een buikgriepje. Zoals de arts bij cz ook al dacht! Hopelijk valt het bij jullie alweer mee? 🍀
6 maanden geleden
Reactie op Jennybabyx
Er had een arts naar gekeken en de vlokjes zijn onverteerd voedsel. De symp ...
Bij ons heeft inmiddels een flinke verkoudheid toegeslagen, maar verder niet echt iets geks qua ontlasting meer gehad. Een paar weken terug had ze het rotavirus en daar was ze ook goed ziek van. Het scheen ontzettend rond te gaan… Hopelijk knapt jullie dochter snel op ❤️