13 Reacties
3 jaar geleden
Dit is een hele harde pijnlijke foto van mijn laatste zwangerschap. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Kindje kwijt eileider kwijt. Veel pijn en zelf net overleefd. Helaas eindigen niet alle zwangerschappen in roze kleuren en Maanen schijn. Mijn verdriet was echt en mijn zwangerschap ook

3 jaar geleden
Reactie op michelle1999
Dit is een hele harde pijnlijke foto van mijn laatste zwangerschap. Buitenb ...

Oh wat heftig! 😳
3 jaar geleden
Reactie op michelle1999
Dit is een hele harde pijnlijke foto van mijn laatste zwangerschap. Buitenb ...

Lieve Michelle, wat ontzettend verdrietig nieuws. Wat moet dit een heftige gebeurtenis voor je zijn geweest, en wat dapper dat je dit met ons deelt. Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte toe deze komende tijd, ook met je herstel. 💖
3 jaar geleden
Reactie op CathyMaas
Foto van direct na de bevalling van mijn stille zoontje ❤️

Wat een mooie foto. Bijzonder dat je dit met ons deelt. Rust zacht lief sterrenkindje ❤️✨
3 jaar geleden
Reactie op CathyMaas
Foto van direct na de bevalling van mijn stille zoontje ❤️

Wat verdrietig dat jullie je mooie zoontje moeten missen! Ik hoop dat je nu een fijne zwangerschap hebt en jullie zoon straks een gezond broertje of zusje heeft!
3 jaar geleden
Reactie op Sarina de R
Handtekening van je kindje toch?🥰

Ik had ook het zelfde bij mijn geboorte van mijn dochtertje en ik ben nu terug zwanger dus we zeggen dat gaat nog meer handtekening daarbij komen 🥲😅
3 jaar geleden
Zaterdag spoed met bruinbloedverlies nu spoed met helderbloedverlies nu stroom het eruit... wachten op dokter 🤞🤞🤞

ADMIN
3 jaar geleden
Reactie op strobbekimberleyhot
Zaterdag spoed met bruinbloedverlies nu spoed met helderbloedverlies nu str ...

Jeetje, wat schrikken. Hoe is het nu met je?
3 jaar geleden
Reactie op Roos | 24Baby
Jeetje, wat schrikken. Hoe is het nu met je?
Geen echo gisteren omdat anders te schadelijk is voor de baby...
Zaterdag echo gehad en gisteren nie.
Nu platte rust momenteel is het bloed verlies verminderd.. laten we hopen dat alles goed is en vrijdag controle
3 jaar geleden
Reactie op strobbekimberleyhot
Geen echo gisteren omdat anders te schadelijk is voor de baby...
Zaterdag e ...
Hoe is het nu met je? Hoe is dit afgelopen?