Hoi,
Ik vroeg mij af hoe dit bij jullie is.
Mij dochter krijgt nu nog over dag 2 x een fles maar die wil eraf gaan halen. Daarnaar drinkt ze ook uit de 360 beker wat goed gaat alleen hier drinkt ze nog net te weinig uit.
Ik wil dit dus graag combineren met een andere beker. Nu had ik de rietjesbeker van de kruitvat maar die lekte zo vreselijk dat de box helemaal nat was. Daarnaast zoog ze er ook nog niet aan.
Ik twijfel heel erg wat ik nu moet doen toch een rietjesbeker (bijv de avent) of een tuitbeker maar er word dan weer gezegd dat dat niet goed voor de monspieren. Ik ga het sowiso in combi met de 360 beker doen maarja.
Mensen tips? Of wat jullie zelf gebruiken? En zijn er mensen die ook een tuitbeker gebruiken?☺️☺️
Rietjesbeker van Avent ook hier, helemaal top en lekt niet, en in combi met de 360! Ons zoontje drinkt beter uit de Avent maar op de opvang hebben ze de Munchkin 360 dus daarom combineren wij ook.
Hier werkte de avent beker niet en de 360 ook niet. Nu een nuby beker en daar ging ze direct uit drinken & ook nog eens zelfstandig! 🎉 Ze is bijna 13 maanden