7 Reacties
4 maanden geleden
Met onze oudste heb ik voor de vakantie wel een ringsling gekocht, voor stukjes als we haar even niet in de wagen hadden (zij liep toen nog niet). Het is in zo'n geval wel rete handig als het net iets te lang dragen is zonder steun, maar het blijft best wel zwaar omdat alles op 1 schouder hangt. Voor kortere stukje ideaal, maar voor langer zou ik wel echt voor een draagzak gaan.
4 maanden geleden
Reactie op Ryrywire
Met onze oudste heb ik voor de vakantie wel een ringsling gekocht, voor stu ...
Ja draagzak heb ik van Bykay maar ze wordt nu veel bewegelijker en nieuwsgieriger dat ik naar een andere soort wil kijken zodat ze allebei de kanten op kan kijken. En met de ringsling en peuter draagzak zit ze wat meer aan de zijkant waardoor ik denk dat ze dat nu fijner vindt vandaar! Maar ik weet niet welke optie fijner dragen is.
4 maanden geleden
Ik denk dat het heel persoonlijk is. Ik heb beide. Zelf gebruik ik de ringsling inmiddels het meest. Bij de oudste ook tot heel lang gedaan. Ik vind het niet zwaar en super chill. Als er onderweg geslapen moet worden gebruik ik wel een draagzak, daar slaapt mijn zoontje makkelijker in. Maar dan krijg ik sneller last van mijn rug. En hij vindt het niet meer zo leuk. De ringsling wel, dan kan hij meer bewegen en kijken. Misschien kan je ze beide uitproberen, kijken wat voor jou het beste werkt?
4 maanden geleden
Wil je je handen ook vrij hebben? Bij de foto die je hebt bijgevoegd moet je namelijk alsnog je kindje te allen tijde vasthouden, die drager is vooral bedoeld als hulp om minder zwaar op de arm te dagen.
Ik heb zelf de minimonkey mini sling die ik erg fijn vindt en makkelijk in gebruik, ook erg luchtig, een ring sling heb ik geen ervaring mee. Je hebt ook gewone draagzakken waarmee je kan heupdragen (isara the one bijvoorbeeld) dus misschien is dat ook nig een optie