Zijn er meer ouders die bijna geen ritme hebben met de baby?
Ik probeer het wel zoveel mogelijk te doen maar het gaat niet elke dag het zelfde. En ik zelf vind dat geen probleem maar ik vraag me af ben ik de enige? Ik zie allemaal mamas met scheme van bvb
-7u pap
-10u slapen
-1130 wakker
-12u brood
En ga zo maar door
Ik heb dat niet. Ik word wakker samen met mn kindje en dat verschilt per dag. Soms 6u of 7u of soms zelf 0930. En ga dan nog eventjes met haar in bed kroelen en dan opstaan, naar beneden, spelen, eten , douchen en dan gaat ze weer een dutje doen. Ik doe wel altijd alles in de zelfde volgorde zegmaar, maar niet op dezelfde tijdsstippen elke dag. Ik hou wel tussen ieder dutje zoveel uur wakker tijd. Dus bvb zij word 7u wakker, dan is haar wakker tijd wel gewoon 2uur. En ga we gewoon zoals altijd naar beneden, spelen, eten, douchen en gaat ze weer naar bed. Maar dat gebeurd dus ook als ze om 6u wakker is of om 9u. Ik doe dus wel altijd hetzelfde. Maar ook de dutjes bvb. Als zij 1uur wilt slapen, slapat ze 1uur maar als ze door slaapt en haar dutje duurt 2uur, vind ik ook prima. Ik ga haar dan niet wakker maken want "mn schema" is dan in de war. Snapje? Ik denk dan van ja dat zal ze dan wel nodig gehad hebben.
Misschien beetje warrig verhaal maar snappen jullie het? Ben ik de enige? Zijn er meer die niet echt een schema hebben?