8 Reacties

3 jaar geleden

In principe zegt men dat je mee rookt als je het inademd dacht ik.. zal het zo veel mogelijk vermijden en die ene keer dag niet lukt zal niet gelijk erg zijn

3 jaar geleden

Sorry maar ja dit kan kwaad, meeroken kan ook schadelijk zijn voor je ongeboren baby.. geen leuk antwoord maar helaas wel de waarheid

3 jaar geleden

Ik denk niet dat het giga veel kwaad kan, je staat er niet de hele sigaret bij maar gezond is het sowieso niet… misschien niet het moment dat hij rookt naar buiten gaan? Of gewoon eens langs lopen en met een grapje zeggen poe poe kan dat niet ergens anders? 😅

3 jaar geleden

Ik begrijp je bezorgdheid. Ik heb als thuisbegeleidster ook heel wat rokende cliënten en vraag hen om buiten te roken als ik op huisbezoek ben maar de cliënten die binnenshuis roken, daar hangt de rookgeur ook heel erg in huis, de geur kruipt ook dan soms in mijn kleding. Vraag me af of dat kwaad kan. Verder houden ze meestal wel rekening met mijn vraag maar soms gebeurt het ook tijdens een wandeling ofzo dat er een rookwalm van een cliënt mijn richting uitkomt... Is zeker niet leuk.

3 jaar geleden

Ik denk niet dat het giga veel kwaad kan, je staat er niet de hele sigaret ...
Ja dat ga ik wel proberen inderdaad. Als ik zie dat hij gaat roken wacht ik ook, maar ik werk in een pand achter het huis en de toilet bevind zich in het huis. En met de leuke zwangerschapssymptomen moet ik nogal vaak plassen waardoor ik bij terug komst af en toe door een rookwalm loop omdat ik het te laat zie 🤪

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Ik begrijp je bezorgdheid. Ik heb als thuisbegeleidster ook heel wat rokend ...
Oh kan begrijpen dat dat vervelend is, vooral nu met onze goede reuk 🙊. Fijn dat ze hun best doen om er rekening mee te houden!

3 jaar geleden

Het is vast beter van niet maar denk ook niet dat je het te groot moet maken. Mensen die roken worden tegenwoordig vaak 80+ qua leeftijd en sowieso al onze ouders hebben tot 15 jaar geleden fulltime in rook gezeten omdat overal nog binnen gerookt werd. Ik probeer dit soort dingen te relativeren… zolang je zelf niet rookt denk ik dat je top bezig bent 👍🏼

3 jaar geleden

Reactie op Vlinder107

Oh kan begrijpen dat dat vervelend is, vooral nu met onze goede reuk 🙊. Fi ...
Ze weten nog niet dat ik zwanger ben maar ik heb er een soort algemene regel van proberen te maken... 'het is jouw keuze dat je rookt maar als ik er ben rook je niet binnenshuis' 😅