64 Reacties

2 maanden geleden

🩷meisje ✅ rollen ✅ tijgeren ✅ kruipen ✅ staan (nog niet los, maar wel tegen bijv de bank aan)

2 maanden geleden

💙 Jongen Rollen en tijgeren. En trok zich net op aan het bedhek (op z'n knieeën) dus meteen bedje verlaagd 😂

2 maanden geleden

💙 alles

2 maanden geleden

💙 Rollen ✅️ Pivoteren ✅️ Tijgeren ❌️ Zitten ❌️ Kruipen ❌️ Staan ❌️

2 maanden geleden

🩷 20-11 Kan alles en zet ook al stapjes als ze je handen vast heeft of cruised als ze tafel of rand van de box vast heeft. Ging en gaat hier heeel snel achter elkaar. Elke week kan ze weer iets nieuws 😲 mag soms wel wat langzamer 🙈

2 maanden geleden

Mijn zoontje kan alleen rollen, alleen over rechts. Links niet. Verder wel heel druk met zijn stem te ontdekken, dus kan al heit en mama zeggen🥰😊

2 maanden geleden

Jongen ✅️rollen ✅️tijgeren Kruipen nog niet, wiegen op handen en knieeen wel Staan bij ons wel, nog niet optrekken Zit heeeell graaf, maar gaat nog niet zelf zitten

2 maanden geleden

💙 Rollen, tijgeren, kruipen is hij hard aan het oefenen, duurt niet lang meer😅 staan kan hij niet.

2 maanden geleden

🩷 Rollen ✅️ Tijgeren ✅️ Kruipen ✅️ Staan ✅️ Lopen (langs tafel of aan de hand) ✅️ Ik ben er echt de hele dag achteraan aan het vangen nu 😅

2 maanden geleden

🩷 meisje ✔️rollen ✔️tijgeren ✔️kruipen ✔️staan

2 maanden geleden

⭐️⭐️Ik zie echt dat veel baby’s al bijna alles kunnen 😂. Hebben jullie extra oefeningen gedaan om dit voor elkaar te krijgen of ging dit vanzelf?? Ben benieuwd!! ⭐️⭐️

2 maanden geleden

Reactie op letsdothis

⭐️⭐️Ik zie echt dat veel baby’s al bijna alles kunnen 😂. Hebben jullie ext ...
Hier geen oefeningen gedaan, maar vooral haar echt zelf alles uit laten zoeken. Daar kwam ook heel veel frustratie bij kijken vanuit haar, maar dat is alleen maar goed. Daardoor is ze echt op zoek gegaan naar manieren om het voor elkaar te krijgen. Ik laat mijn dochter gewoon heel veel spelen op haar speelmat. Uiteindelijk ontwikkelt ieder kindje zich op zijn eigen tempo 🩷

2 maanden geleden

💙 Rollen, tijgeren, kruipen is hij hard aan het oefenen, duurt niet lang m ...
Hier ook🩵 al vraag ik mij af of hij ooit echt gaat kruipen haha. Hij probeert zich op te trekken aan dingen. Hij kan nog niet zelf gaan zitten.

2 maanden geleden

🩷 Alleen nog rollen. Ze probeert wel vooruit te komen soms, maar het lukt haar nog niet

2 maanden geleden

🩵 ✅️ rollen ✅️ tijgeren ✅️ kruipen ✅️ zitten ✅️ staan aan de salontafel/tv-kast Tot vorige maand rolde hij niet een nu ineens sinds 3 weken rollen, tijgeren en sinds deze week kruipen en staan. We hebben niks extra geoefend, ze doen het als ze eraan toe zijn. Op de website kijkopontwikkeling staat heel veel info die de kinderfysio bij mij op school gebruikt. Maar zij zegt ook lekker zelf laten ontdekken. 🤗

2 maanden geleden

Hier ook🩵 al vraag ik mij af of hij ooit echt gaat kruipen haha. Hij probe ...
Kan hoor dat ze kruipen over slaan 😉 zitten kan hij ook nog niet uit zichzelf. In de kinderstoel zit hij wel goed maar dat doe ik niet langer dan 30min. Hij moet het van mij zelf doen.

2 maanden geleden

Ons zoontje van 8 maanden brabbelt beetje mama en papa, heeft al 1x deze week duidelijk mama gezegd rollen doet hij al enige tijd van buik naar rug en andersom, tijgeren heeft hij even gedaan hij kan kruipen maar vind staan interessanter, en staat sinds 2 dagen ineens met optrekken en vasthouden uiteraard ❤️

2 maanden geleden

Reactie op cccctje

Ons zoontje van 8 maanden brabbelt beetje mama en papa, heeft al 1x deze we ...
En zitten gaat ook goed haha

2 maanden geleden

Wij hebben een jongen Hij rolt sinds omgeveer 6 maanden oud Hij tijgert sinds 7.5 maanden oud (eerst op zijn as en achteruit, sinds ongeveer 3 weken ook vooruit) Kruipen nog niet Staan nog niet Zitten gaat ook steeds beter als hij steun krijgt in zijn rug (voor heen bokte hij met zijn hoofd naar achteren en vond hij het ongemakkelijk🤭) Praten babababababa, of en toe een mamma en pappa. Hij doet ons al wel na, echt super schattig.

2 maanden geleden

🩵 Rollen ✅️ Tijgeren: kan hij heel goed achteruit 🤣 Kruipen ❌️ Staan: wel in de box en in zijn bedje Zitten ✅️ Papa en mama kan hij heel duidelijk zeggen! Ik merk dat hij ook probeert om veel na te praten, superschattig 🥰 (uiteraard brabbelend).