6 Reacties
5 maanden geleden
Zelfde probleem sinds paar weken. Zonder slaapzak kan hij wel terugrollen, maar slaapzak is een onderdeel van zijn bedritueel dus zonder slaapzak denkt hij “oh ik ga even in bed spelen” en gaat hij niet slapen. Opzich is het ook super warm in onze huis (27gr vandaag). Ik volg, ik heb geen idee…
5 maanden geleden
Slaapzakje geeft ook geborgenheid, zou ik zeker niet uit doen. Hier heb ik ons zoontje steeds terug op zn rug gedraaid als hij er wakker door werd en dan meteen speentje geven, misschien helpt dat om te troosten? Uiteindelijk zal ze er wel aan wennen en leert ze ook met slaapzak terugrollen. Natuurlijk niet bevorderlijk voor je nachtrust maar meestal duurt het niet lang.
5 maanden geleden
Ok heb er geen ervaring mee maar ik dacht je hebt toch ook zo een zijligkussen... dan kunnen ze niet doorrollen misschien dat dat een idee is? Zeker ook omdat je zei dat.je dochter graag op haar zij ligt te slapen... hopelijk heb je er wat aan, heel veel succes ermee en hopelijk slapen jullie allemaal snel weer wat beter
5 maanden geleden
Toen m'n zoontje net ging rollen werd hij ook vaak huilend wakker 's nachts als hij dan op z'n buik lag. Op een gegeven moment is dat gestopt. Nu ligt hij regelmatig graag op z'n buik te slapen.
5 maanden geleden
Hier ook gehad. Ik heb er niks aan gedaan, omdat ik dacht dat hij een nieuwe slaaphouding aan het zoeken was en dat we hier beter even doorheen konden. Hoe eerder hij in alle standen en posities 'doorslaapt' hoe beter dacht. Hier was het twee weken onrustig slapen en nu ligt hij altijd op zijn buik te slapen (terwijl we hem gewoon op de rug in bed leggen).