7 Reacties

11 dagen geleden

Misschien totaal niet relevant, maar ze heeft ook moeite met ontlasting. Eens in de vier dagen is al veel voor haar. Soms eens in de week. Het is wel dun, dus niet dat het lijkt op verstopping. Ze krijgt +- 75% borstvoeding

11 dagen geleden

Wat verschrikkelijk dat de huisarts niet verder wilt kijken. Ik kan hier zo boos om worden, dit ook met mijn dochter gehad. Maar dat ter zijde, wat ik wel weet is dat voor zowel baby's als kinderen en volwassenen 's avonds de temperatuur sowieso hoger is (waarom dat zo is, weet ik niet). Wat ik zou doen in deze situatie, is niet met HA contact opnemen, maar met de HAP. De huisartsenpost neemt je veel serieuzer dan de huisarts. Als ik geen normaal antwoordt krijg of geen onderzoekje, bel ik de zelfde avond nog naar de HAP. Nemen je serieuzer en luisteren naar je. Hoop dat je hier wat mee kan en dat er zsm antwoordt komt voor je kleintje!

10 dagen geleden

Hadden we ook bij onze oudste, maar dat was vooral doordat ze dan einde van de dag gewoon klaar was met de dag en moe. En daar werd ze warm van, rode wangen en hangerig. Vaker op moeten halen van bijv de opvang terwijl er niets aan de hand was ,maar dus moe

10 dagen geleden

Ik heb ergens gelezen dat dit ook kan met KMA? Ik weet niet of dit zou kunnen bij jou kindje? Ook gezien de moeite met ontlasting. Wat naar dat de huisarts niet veel wilt, je vraagt je toch af waar dit vandaan komt..

10 dagen geleden

Het is normaal dat je 's avonds wat warmer bent en onder de 38°C is het nog geen koorts. Geen reden tot zorgen dus. Ook niet om de ontlasting: dit mag bij borstvoeding 10 dagen duren, bij kv weet ik het niet uit mijn hoofd, maar ze hoeft echt niet dagelijks te ontlasten.

10 dagen geleden

Dit is perfect normaal! Fysiologisch is lichaams temperatuur hoger in de avond t.o.v. ochtend. Leuk experiment: doe hetzelfde eens een paar dagen bij jezelf 🙃

6 dagen geleden

Mijn dochter heeft dit ook en ik denk ook dat het door vermoeidheid komt. Ze heeft vaak ook een rood wangetje.