11 Reacties
4 maanden geleden
Toevallig is onze nieuwe salontafel vorige week binnen gekomen, omdat onze oude salontafel alles behalve babyproof was haha. Dit is echt een topper! Hij is ovaal, dus geen scherpe randen/punten en heel zwaar waardoor hij niet om kan kiepen als mijn dochter op de rand leunt met haar gewicht.
4 maanden geleden
Reactie op Martine8192
Toevallig is onze nieuwe salontafel vorige week binnen gekomen, omdat onze ...
Prachtig! Van welke winkel komt deze? 😍
4 maanden geleden
Reactie op Momof2girls🩷
Prachtig! Van welke winkel komt deze? 😍
Thanks 😊 bol.com verkoopt hem! Als je op salontafel Salvator zoekt vind je hem!
4 maanden geleden
Wij hebben een salontafel met opstaande metalen rand 🤪 Meteen ook de favoriet van onze dochter omdat ie lekker laag is en ze zich er goed aan kan optrekken/op kan leunen, maar in mijn moederbrein heb ik natuurlijk al een miljoen rampscenario’s voorbij zien komen. We twijfelen om een andere te kopen.
4 maanden geleden
Wij hebben een die heel erg op deze lijkt: https://www.wehkamp.nl/kave-home-salontafel-burano-16122068/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=16686213256&utm_term=161220680000&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwufq2BhAmEiwAnZqw8n5iqbSeXz2gk2GRH9vV3l2IEG2cXJH3aa0BRjDKr5PaRNAxnLyxJRoC7bcQAvD_BwE
Eigenlijk een topding in alle opzichten, ook met kindjes. Kliederen is geen probleem. Er overheen en eronderdoor is super leuk. Makkelijk een tentje maken met een deken er overheen en wat kussens eronder. Ik weet nog dat onze oudste op een gegeven moment ontdekte dat ze er doorheen kon kijken, zo veel pret.
4 maanden geleden
Reactie op Oznr
Deze wilde ik ook aanschaffen, zijn die randen scherp? Lijkt mij ideaal omd ...
Nou we hebben dus niet exact deze, we hebben die van ons overgenomen van de vorige eigenaar toen we dit huis kochten dus geen idee welk merk. Dus ik kan weinig over deze exacte tafel zeggen, sorry!
Maar wat betreft (gehard) glas in het algemeen, de randen zijn niet perse scherper dan die van een houten tafel. Je houdt natuurlijk altijd een rand en de een is meer afgerond dan de ander, maar het zal altijd een rand blijven zeg maar.
4 maanden geleden
Wij hebben deze en de kleinere variant. Daarop hebben wij een marmeren blad en nog een ander plateau liggen, die halen we overdag weg, zodat we daar stevig het drinken op kunnen zetten. Super handig want de kleine variant past onder/in de grote, dus makkelijk ruimte maken wanneer nodig
3 maanden geleden
Wij hebben een rechthoekige van hout met daaronder een soort plankje met kleine gaatjss. Drama dus we hebben anti stoot rand om de tafel heen geplakt en we hebben een boxkleed liggen op die plank onderop zodat ze niet haar vingertjes ertussen kan stoppen. Ik vertik get nieuw meubilair te kopen haha