6 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb laatst steunzolen laten maken en die man vertelde mij (want dochter was mee) dat het belangrijk is dat het flexibele schoenen zijn omdat als de schoenen veel steun geven dat er voor zorgt dat de spieren minder de kans kunnen krijgen te ontwikkelen

4 maanden geleden

Ik had ook ergens gelezen dat schoentjes pas nodig zijn als kindjes echt buiten gaan stappen dus wij wachten met schoenen tot dat moment

4 maanden geleden

Onze zoon (nu 3,5) heeft altijd schoenen gehad van Shoesme! Mega fijne schoenen! Zij hebben voor elke fase de juiste type schoen. Van heel flexibel (eerste schoentjes), naar wat meer stevigheid wanneer ze beter kunnen lopen.

4 maanden geleden

Ik adviseer om zo lang mogelijk geen schoenen te kopen. Voor buiten lekker warme slofjes en binnen op blote voeten. Mocht je toch wel graag schoenen willen halen, haal dan schoenen bij shoesme!

4 maanden geleden

Hier alle 3 mijn zoons waren ook de eerste schoentjes van shoesme. Ze zijn stevig en flexibel. Nu voor mijn dochtertje toevallig vorige week ook gekocht want ze staat al veel los en loopt langs meubels. Vind ze ook nog eens heel schattig.

4 maanden geleden

Het is goed om kindjes zo lang mogelijk op blote voetjes te laten lopen zolang dat veilig is. Dus binnen is het niet echt nodig tenzij je bijvoorbeeld splinters in je houte vloer hebt. Advies is vaak om kindjes pas schoentjes te geven zodra je kindje buiten gaat rond stappen i.v.m scherpe dingen en vuil. In dit artikel wordt het heel mooi uitgelegd. https://themovementmamablog.com/post/shoes-for-new-walkers-a-pediatric-physical-therapist-s-guide