5 Reacties

5 maanden geleden

Hier gaat madam het hele bedje door, zonder wakker te worden. Geen bumpers niets in gebruik.. 🤷🏻‍♀️ zolang ze goed slaapt, zou ik er verder weinig mee doen.

5 maanden geleden

Ze gaat hier het hele ledikantje door. Ik word ook regelmatig wakker door haar gebonk. Is zo’n bedbumper veilig? Vind dat schoppen nog geen probleem maar met der hoofd vind ik het zielig

5 maanden geleden

Hier ook het hele bedje door en wij laten hem lekker z'n gang gaan. Als hij het fijn vindt om zo te slapen, waarom zou ik er dan iets aan doen🫶? Wij hebben geen bumper, vind ik niet veilig ivm stikgevaar.

5 maanden geleden

Reactie op LiefsCharlotte96

Hier ook het hele bedje door en wij laten hem lekker z'n gang gaan. Als hij ...
Hij slaapt trouwens in een slaapzak ook geen lakens of wat. Alleen z'n apenknuffeltje.

5 maanden geleden

Ik vind haar vaak 's ochtends in bed helemaal aan het voeteneinde met de voetjes buitenboord en dan met de bips tegen de spijlen 🤦🏼‍♀️ Zolang ze er niet wakker van wordt, prima. Soms ligt ze wel klem met een beentje en moeten we haar even helpen. Het is wat het is, achteruit is nu nog makkelijker dan vooruit (afzetten met de handjes maar nog niet met de beentjes). Dat leren ze snel genoeg gelukkig, maar dat schoppen kan echt nog wel een tijdje duren. Bij onze oudste hebben we daarom vrij vroeg voor een vloerbed gekozen.