7 Reacties

2 jaar geleden

Heb je 100% natuurlijke? Deze hoort wel goed te zijn namelijk

2 jaar geleden

Sheabutter heb ik zelf wel gesmeerd, maar niet gebruikt voor de baby. Ik had die van H&B en vond het niet zo'n succes. Moeilijk smeerbaar en trok niet lekker in. Ik weet niet op wiens advies je dit hebt gekocht, maar ik smeer de baby na het badje in met een mini laagje vaseline. Verder zo min mogelijk poespas.

2 jaar geleden

Hier werkt het heel goed. Wij hebben de Shea butter van Puur Geluk Store. 1x smeren en het is al weg. Ook voor schrale billetjes of droge handen. Het helpt om het even warm te wrijven tussen je handen, dan word het een olie en smeert het prima.

2 jaar geleden

Reactie op sappie123-

Hier werkt het heel goed. Wij hebben de Shea butter van Puur Geluk Store. 1 ...
Precies hetzelfde hier! Is juist goed voor de babyhuid, zitten geen rare middeltjes in

2 jaar geleden

Ik heb het gebruikt voor berg maar leek erger te worden, rood en bultjes. Gelijk mee gestopt. Gebruik nu kokosolie 100% aan te raden

2 jaar geleden

Voor de schrale wangetjes werkt weer en windcreme van Louis widmer heel goed.

2 jaar geleden

Ik Maak altijd de fluffy shea butter van natural heroes. Dat is alleen kokosolie gemengd met shea butter. Wordt het makkelijker smeerbaar. Geen geurtje erbij aangezien dit niet nodig is voor baby’s. Helpt bij ons super goed. En in 1 dag kun je ook geen resultaat verwachten dat kan gewoon wat langer duren en moet ook van binnenuit herstellen is natuurlijk een combi van factoren. Ik ben er wel van overtuigd dat het gebruik van natuurlijke producten met zo min mogelijk ingrediënten het beste is voor onszelf maar zeker voor baby’s. Hier zitten maar 2 ingrediënten in. Ik zie ook in de Comments vaseline maar dat sluit de huid juist af en is een restproduct van aardoliewinning dus zou ik m’n baby eerlijk gezegd niet mee insmeren.. maar als t werkt voor jou natuurlijk zeker doen. Ik zou even volhouden met de shea butter!