24 Reacties

6 maanden geleden

Wat gebruik je dan voor de haartjes? (Nieuwsgierig 🙈) Ik gebruik trouwens wel shampoo, van Zwitsal.

6 maanden geleden

Ik gebruik ook de shampoo van Zwitsal, maar m'n zoontje had bij de geboorte ookal heel veel haar dus moet hier wel 😅

6 maanden geleden

Wij hebben van naïf de shampoo, heel blij mee. Ruikt lekker en weinig toevoegingen

6 maanden geleden

Wij gebruiken al shampoo van in het begin. Momenteel zitten we met Nivea Baby. Zodra de haartjes langer worden gaan we waarschijnlijk terug Zwitsel anti klit shampoo gebruiken. Deden we bij de 1e ook. We wassen 1x per week de haren, dus niet elke keer of na zijn fruit/groenten met zijn handen in de haren zit.

6 maanden geleden

Naif shampoo. Een tijd niet gedaan en toen was haar haar supervet.

6 maanden geleden

Wij wassen met Happy Earth shampoo z’n haartjes en doen voor een lekker luchtje de Zwitsal haarlotion alleen in de haarpuntjes.

6 maanden geleden

Wij gebruiken neutral, maar onze dochter heeft snel last van eczeem

6 maanden geleden

Wij gebruiken vanaf het begin Neutral

6 maanden geleden

Wij gebruiken shampoo vanaf het begin neutral 2 keer in de week was ik der haartjes

6 maanden geleden

Ik gebruik geen shampoo, wel een paar druppels zeepvrije wasgel in het bad waarmee ik ook met een washandje over zijn haren ga. Momenteel zie ik de toegevoegde waarde van shampoo nog niet, het haar is niet snel vet oid en hij heeft geen last van berg

6 maanden geleden

Wij gebruiken Weleda shampoo, dat vind ik fijn werken voor het beetje berg dat ze nog heeft.

6 maanden geleden

Wij gebruiken geen shampoo voor de baby, maar eigenlijk ook niet voor de andere kids (2 en 3) Wij spoelen goed uit met water. De andere kinderen wassen wij heel af en toe met shampoo, maar alleen als het echt zichtbaar vies is (lees: 4x per jaar ofzo)

6 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Wat gebruik je dan voor de haartjes? (Nieuwsgierig 🙈) Ik gebruik trouwens ...
Helemaal niks, nouja alleen zeepvrije douchegel even met washandje eroverheen en klaar😅

6 maanden geleden

Reactie op 3kidsmama

Wij gebruiken geen shampoo voor de baby, maar eigenlijk ook niet voor de an ...
Oh interessant en merk je dat het haar er dan beter uitziet? Wat is de voornaamste reden dat je geen shampoo gebruikt voor de baby?

6 maanden geleden

Wij gebruiken shampoo van happy soaps, het is zo een zeepblok en je kunt die ook voor het lichaam gebruiken. Er zit geen rommel in. Ik heb ook happy earth geprobeerd maar die vind ik niet lekker ruiken.

6 maanden geleden

Wij gebruiken altijd shampoo na het babyzwemmen, we hebben die van Weleda! Thuis ook wel eens, dan gebruiken we Zwitsal of Happy Earth. Allemaal gekregen, tot nu toe niet een specifiek merk wat we fijner vinden ofzo 😆

6 maanden geleden

Ik heb een sh*tload aan Zwitsal gekregen, dus dat gaat eerst op. Dan shampoo van of happy soaps die ik nog heb en anders van een bio merk via metolijf.nl

6 maanden geleden

Wij gebruiken momenteel geen shampoo vanwege berg. Ik heb van alles daartegen geprobeerd, maar uiteindelijk blijft het nu het beste weg als we dr hoofd alleen met water wassen. Heel soms doen we een klein beetje en dan gebruiken we die van Naïf, die ruikt zo lekker!

6 maanden geleden

100% natuurlijke kinder Shampoo van INCIA

6 maanden geleden

Reactie op Dezemevrouw

Oh interessant en merk je dat het haar er dan beter uitziet? Wat is de voor ...
Het haar ziet er heel goed uit. Het wordt nooit vet of vies, geen klitten erin. Ik heb het idee dat ieders haar zo snel vet wordt omdat je steeds de natuurlijke vetlaag weg wast, en je lichaam compenseert dat dan door meer huidvetten aan te maken. Het haar ruikt ook gewoon fris overigens