7 Reacties

vorig jaar
Herkenbaar! wij hebben het al vanaf het begin dat we maar 2 a 3 uur slapen per nacht. Wat we nu doen is dat mijn partner tot 5 uur half 6 op blijft en dan overdag slaapt (nu hij nog verlof heeft). Daarna neem ik het over. Hierdoor slapen we beide in ieder geval 5 a 6 uur. Ik doe naast borstvoeding en kolven ook kunstvoeding. Dit om het allemaal vol te houden. Veel sterkte en hopelijk kan je binnenkort weer meer slapen.

vorig jaar
Ik kolf meestal na de ochtendvoeding zodat mijn vriend deze voeding 's nachts of 's morgens vroeg kan geven.

vorig jaar
Herkenbaar... Twee weken geleden zaten wij in een totaal ander ritme. Nachten dat ze pas tegen de ochtend sliep (op zijn laatst pas half 7) dat was echt killing... Vriend was toen weer begonnen met werken en we waren doodop. Wat we nu doen is 6 afgekolfde flessen geven overdag om de 3u. S' ochtends 1e fles tussen 7.00-8.00 uur (+ tussendoor kolven) en de laatste fles is tussen 23.00-00.00u. Onze baby van 7 weken slaapt ongeveer 6 a 7 uur door. Na de 1e fles is het nog even boeren en daarna terug naast mij in de co sleeper. Soms valt ze direct in slaap de andere keer wil ze nog even rondkijken. Zodra ik de lamp uitdoe slaapt ze en kan ik nog wat extra slaap pakken. Het komt echt wel een keer goed!