18 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook. Tandjes, sprongetje, iedere keer wat. Nu 9 maanden oud en nog steeds elke 2 uur wakker. Is vermoeiend inderdaad. Kom ook niet uit overleefmodus met dit soort nachten. T zal snel beter worden nu ze ouder worden, daar ga ik vanuit!

4 maanden geleden

Hier ook! Het is elke keer wel wat. Soms hebben we een aantal goede nachten en dan denk ik dat we de goede kant uit gaan. Deze worden dan weer opgevolgd door een hele reeks steeds slechtere nachten. Het is vermoeiend, maar ze hebben ons gewoon nog nodig!

4 maanden geleden

Ik herken het helaas ook. Wij gingen van de slaapregressie naar oorontsteking die steeds terugkwam en nu buikpijn van de antibiotica 😢. Het is een hele pittige tijd met heel weinig slaap, maar als ik dat kleine vrolijke bekkie zie weet ik weer waar ik het voor doe.. Wat voor mij een beetje helpt is iets leuks doen tijdens te voedingen, een goed boek lezen ofzo 😅

4 maanden geleden

Ja hier ook. nu ook elk uur en ja dan leg ik hem maar aan, want anders werkt niks. Ik ben het nu gewend. Ik merk vanzelf wel wanneer hij er weer langer tussen gaat laten. Hij kan het, maar nu even niet (tandjes, aankomende sprong, regressie).

4 maanden geleden

Reactie op audreymegane

Ja hier ook. nu ook elk uur en ja dan leg ik hem maar aan, want anders werk ...
Pittig he? Ik legde hem ook naast me dan legde ik hem ook steeds even aan en sliep hij snel weer door. Alleen nu bijt hij steeds zo hard tijdens de borstvoeding dat die magic tric even niet werkt. Daar baal ik wel van.

4 maanden geleden

Reactie op Mk_mk

Pittig he? Ik legde hem ook naast me dan legde ik hem ook steeds even aan e ...
Meh dat klinkt niet best! Ik slaap op zijn kamer op een matras, halverwege nacht geef ik op om hem steeds terug te leggen en ligt hij bij mij. Zo krijg ik nog meeste slaap, hoe ik nu nog kan functioneren vraag ik me echt af. Gelukkig koppelt hij altijd zelf los als ie klaar is en dan tukt hij weer een uurtje verder. We blijven hopen op betere tijden, hij kan het wel 3-5 uur slapen achter elkaar, maar doorslapen nooit gedaan. 'je krijgt wat je aankan' zeg ik dan maar..

4 maanden geleden

Reactie op Mk_mk

Hier ook. Tandjes, sprongetje, iedere keer wat. Nu 9 maanden oud en nog ste ...
Dat herken ik inderdaad, dat je in zo'n overleefmodus staat! Ja iedereen zegt "het komt goed" maar als je erin zit is het zo pittig. Waar halen we noh ons laatste restje energie vandaan😅

4 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hier ook! Het is elke keer wel wat. Soms hebben we een aantal goede nachten ...
Klopt inderdaad, zo zie je maar dat ze dus echt nog klein zijn. Ik geef me er ook maar echt aan over, gewoon de kleine dame naast me in bed en dan maar vaker voeden. Uiteindelijk worden ze vanzelf groot

4 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Ik herken het helaas ook. Wij gingen van de slaapregressie naar oorontsteki ...
Wat pittig! Vervelend van die oorontsteking, daar kan een kindje ook echt last van hebben! Hoop dat dat snel overgaat. Ja die afleiding zoeken tijdens voeden is een goeie en doe ik inderdaad ook. Een verhuizing op de planning dus lekker beetje pinterest doorscrollen haha je moet wat

4 maanden geleden

Reactie op audreymegane

Poeh elk uur ja, dat is zo pittig! Het is echt je kind dan volgen he? Gewoon maar aanvoelen wanneer het wel zou lukken en wanneer niet.

4 maanden geleden

Reactie op audreymegane

Meh dat klinkt niet best! Ik slaap op zijn kamer op een matras, halverwege ...
Poeh ja dan geef je je er op een gegeven moment maar aan over he? Ik heb ook zoiets van "wil je dat ik kan functioneren overdag als mama dan heb ik ook echt mijn slaap nodog" ik geloof dat we dan ook maar even moeten kiezen wat ook voor ons het beste is en als dat betekent dat je kindje langer bij je in bed slaapt, nou het zij zo! Als ze maar slapen haha

4 maanden geleden

Dank jullie wel mama's! Het is even bemoedigend om tenhoren dat ik niet alleen ben en we gaan hier ooit echt uitkomen. Onze kindjes gaan groot worden En vooral in deze tijd gewoon maar niet te streng voor onszelf zijn. We doen het goed en doen waarvan wij denken dat ons kindje dat nu nodig heeft en wat wij nodig hebben! We kunnen het

4 maanden geleden

Reactie op audreymegane

Ohhh hier ook, gisteren moest ik bijna huilen. Elke uur in de nacht leg ik hem aan, en dan blijft hij zeker 15 min lang sabbelen. Hij drinkt niet eens 😢 maar goed, hij krijgt nu zijn boventandjes. Hopelijk is dit maar een fase

4 maanden geleden

Reactie op RoEla

Poeh ja dan geef je je er op een gegeven moment maar aan over he? Ik heb oo ...
Nou dat 😅

4 maanden geleden

Reactie op marou2

Ohhh hier ook, gisteren moest ik bijna huilen. Elke uur in de nacht leg ik ...
Het is zeker een fase alleen voor de een is hij langer dan de ander.

4 maanden geleden

Ik dacht dat wij de enige waren, zo herkenbaar. Tandjes, oorontstekingen en antibiotica, verlatingsangst, slaapregressie, alles tegelijkertijd. Afgelopen nacht elk half uur wakker geworden. Soms valt ze meteen weer in slaap, soms is ze in totale paniek en zet ze het een uur lang op een krijsen en soms moeten we 100x Europapa opzetten om haar in slaap te krijgen 😂. Het is maar een fase, maar bij ons duurt ie al anderhalve maand, ben doodop

4 maanden geleden

✨ Het is een fase ✨ Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben er volgensmij doorheen. Slaapregressie, verlatingsangst en 4!!! Tandjes tegelijk 💀 you can do it!

4 maanden geleden

Reactie op mariasofia

✨ Het is een fase ✨ Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben er volgens ...
Hoe lang heeft dit bij jouw kindje geduurd?